Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ

Főoldal Belépés/Regisztráció Egy véletlen kérdés Facebook






Kategória: Egészség » Egészségügyi ellátások

A kérdés

A probiotukumnak lehetnek mellékhatásai?

Az orvosom egy antibiotikumos kezelés után ajánlotta, hogy szedjek probiotikumot. Por formájában szedem, a tájékoztatóban az áll, hogy a legjobb reggel beszedni, ezért reggeli után azonnal beveszem a napi adagot. Az a problémám, hogy azóta hasmenésem van. Lehetséges, hogy a probiotikum okozza, és ez teljesen normális? Vagy inkább hagyjam abba a szedését? Vagy térjek át más gyártmányra? A válaszokat előre is köszönöm! =)

Keress kérdéseket hasonló témákban: probiotikum, mellékhatás

 2012. jan. 26. 10:52  Privát üzenet  

A válaszok
Nem veszel be túl sokat?Alapban a hasznos baktériumok nem okoznak hasmenést.Nekem rögtön az jutott eszembe,hogy az antibiotikumnak mutatkozik meg a hatása.De mert különbözőek vagyunk,lehet,hogy a Te szervezeted így reagál.Én kezdetben lecsökkentené,majd fokozatosan növelném az adagot,ha ez sem szünteti meg a hasmenést váltanék.Csak ne hagyd abba!

A válaszíró 82%-ban hasznos válaszokat ad.
# 1/3Időpont 2012. jan. 26. 12:10 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
Az még az antibiotikum mellékhatása lehet.

A válaszíró 86%-ban hasznos válaszokat ad.
# 2/3Időpont 2012. jan. 26. 12:29 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?
MandalaV nevű felhasználó válasza:

Az antibiotikumok minden baktériumot megölnek, a bélrendszerben élő, az emésztéshez nélkülözhetetlen hasznos bacikat is. Ezek mellesleg az immunrendszered alapját is képezik. Gyakorlatilag nincs emésztő baktériumod, ezért van hasmenésed. Ha már antibiotikumot kell szedned, akkor elengedhetetlen, hogy valamilyen probiotikumot (hasznos bacit) is szedjél mellé. A Chen patika Probiotikum forte kapszulája a legjobb, estleg a Protexin.

A válaszíró 54%-ban hasznos válaszokat ad.
# 3/3Időpont 2012. jan. 27. 08:14 Privát üzenet
Hasznos számodra ez a válasz?

Értesítsünk róla, ha új válasz érkezik? Válasz küldése



Kapcsolódó kérdések
Aspirin Protect vérrögök képződését gátló gyógyszer mellékhatásai?
A terápiás röntgen kezelés hogyan fejti ki a hatását? Milyen mellékhatásai lehetnek?
Milyen mellékhatásai lehetnek, illetve milyen következményei lehetnek egy stuma műtétnek?
Aktil Duo mellékhatásai?
Ospen antibiotikumra lehet inni alkoholt? Ha nem lehet, akkor milyen mellékhatásai lehetnek? Fontos!
Help!?!?! A végbéltükrözésnek milyen mellékhatásai lehetnek? Nem találok semmit erről!?

Kérdések az Egészség rovatbólKérdések az Egészségügyi ellátások rovatból








Minden jog fenntartva © 2019, www.gyakorikerdesek.hu | GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Kapcsolat: info (kukac) gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!