Kezdőoldal » Egészség » Egyéb kérdések » Joghallgató vagyok. Milyen...

Joghallgató vagyok. Milyen memória-agyserkentő szereket szedjek, hogy gördülékenyebben vegyem a vizsgaidőszak akadályait, s hatékonyabban tanuljak?

Figyelt kérdés
Lehetőleg olyat szeretnék, ami minél kevésbé káros, s nem igazán vannak melléhatásai.

2013. jan. 11. 12:01
 1/6 anonim ***** válasza:
7%

A Ritalin erre a leghatásosabb gyógyszer.

[link]


Magyarországon is ezzel etetik a figyelemhiányos hiperaktivitás-zavarban szenvedő gyerekeket, rengeteg orvos is szedi. Hatóanyaga Methylphenidate, ami kokainhoz és metaamfetaminhoz hasonló hatású, de a legjobban kikísérletezett relatíve biztonságos drog, partidrognak is használják, gyerekek akiknek felírják sokszor dílerkednek vele. Kockázata az, hogy aki kipróbálja az utána nyitottabb lesz keményebb szerek fogyasztására is.


Google-n érdemes rákeresned.

2013. jan. 11. 12:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
73%

Olyan memória-agyserkentő gyógyszerek már pedig nem léteznek amelyeknek ne lennének mellékhatásai. Én főiskolát végeztem. Tisztában vagyok azzal, hogy egyetemen még több a tananyag, viszont alaposan gondold meg hogy vajon megéri-e neked, hogy kiváló teljesítményt produkálj annak rovására, hogy lehet később a pszichiátrián fogsz kikötni ideg összeroppanással.. mert bizony ez is előfordulhat.

A hatékony tanulás elsajátítása nem ajzó szereken alapul. Lehet hogy az idődet kéne ügyesebben beosztanod vagy a tanulás módszertanán változtatnod. És nem utolsó sorban meg kell húzni egy határ vonalat meddig mehetsz el, és van -e értelme folytatni, ép ésszel bírni fogod ezt a tempót a diplomáig? Ember válogatja! Kitartást és jó döntés hozatalt kívánok!

2013. jan. 11. 12:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:

Ritalin? Bravó.


Én nagyon sokat szedtem a Reergint, nekem az bevált.


Igyál sok folyadékot, szedj multivitamint, a zöld tea is jó.

A lecitint is érdemes kipróbálni.

2013. jan. 11. 12:42