Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Fogamzásgátló szedése mellett...

Fogamzásgátló szedése mellett kevés vérzés a megvonásos időszakban?

Figyelt kérdés
Már lassan egy éve szedek fogamzásgátlót és eddig még nem volt ilyen problémám, de az utóbbi két hónapban nagyon gyenge vérzést tapasztaltam a hormonmegvonásos időszakban. Annak az esélye, hogy terhes vagyok pedig nem valószínű, mivel nem hagytam ki tablettát, és még csak nem is késtem a bevétellel. Mi lehet az oka annak, hogy ennyire gyenge a vérzésem?

2020. máj. 11. 20:28
 1/1 anonim ***** válasza:
Sajnos ez a gyógyszer mellékhatása. Én 10 évig szedtem, nekem a végén a tisztasági betét is elég volt, annyira lecsökkent. Arról van szó, hogy a hormonok miatt lecsökken a méhnyálkahártya mérete es nincsen peteérésed, ezért alig van,ami lebomoljon és távozzon a 7 napos szünetben. Ha nagyon aggaszt, beszélj erről az orvosoddal,egy ultrahang se árthat. De nagy eséllyel ez sajnos teljesen normális.
2020. máj. 11. 23:52
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!