Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Miért nem áll el a megvonásos...

Nikicicaaaa kérdése:

Miért nem áll el a megvonásos vérzés?(Most kezdtem el az új gyogyszert)

Figyelt kérdés
Az lenne a kérdésem hogy most kezdtem el szedni a fogamzásgátlót.Menstruációm első napján vettem be az első szemet(ennek már 8 napja),de azóta is vérezgetek.Nem barnás hanem kisebb mennyiségű piros vér távozik.Ez normális?

nov. 5. 14:35
 1/4 anonim ***** válasza:

Nekem is a fogamzásgátló szedésénel az első hónap katasztrófa volt. A vérzésem 4 helyett 8 napos volt, és a hónap többi részénél is barna pecsétlődés jelentkezett.

Szerinte ha 2-4 napon belül nem múlik keress fel orvost.

nov. 5. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
62%
Ez "normális" a fogamzásgátló tablettáknál az elején. Saját vélemény, nem a kérdéshez kapcsolódik: Sajnos a mai napig nem mondanám biztonságosnak, teljesen tönkreteszi a szervezetet és veszélyes. Persze egy nem kívánt terhességnél jobb. Csak azért ne mérgezd magad, mert a pasika nem akarja gumiban. Egy férfi sem ér annyit...Sajnos nekem nem egy barátomnál okozott később maradandó bajokat, a volt szobitársam a koliban meg majdnem belehalt, pedig "kivizsgálták" előtte. (Mielőtt jönnének a tabi párti kommentek: nem vagyok vallásos, sem bigott, sem ab. ellenes, álszent életvédő stb.) Eü. diplomám van, szóval nem femina meg társairól tájékozódom.
nov. 5. 14:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
100%

Első 3 hónapban, kb. minden normális a fogamzásgátlónak köszönhetően. Ha tényleg vérzel és nem csak pecsetelés, akkor érdemes visszamenni, amúgy nem fog semmit csinálni. Ki kell várni a 3 hónapot, ha nem állsz helyre akkor másik tabit ad a doki.

Ennek ellenére még egy kéretlen vélemény: nagyon egyetértek az előttem szólóval. Annyi rosszat látok az ismerőseim között, én sosem szedtem emiatt is. Ha nem egészségügyi gondod van, ne szedd. Tudom macerás a többi megoldás, de van női és férfi óvszer, pesszárium, méhszájsapka, spermicid, termékenységtudat, aranyszál, rézgyöngy. Nem mondom, hogy tökéletesek, de lehet őket kombinálni, illetve hormonmentesek (méhen belüli eszközöknek is lehet mellékhatása). Ha egy mód van, maradj a guminál.

Bocsánat ha nem vagy erre kiváncsi, csak tényleg borzalmas dolgokat tudok a tabiról. Jó egészséget kérdező! 🙏🏻

nov. 5. 15:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%
Az első hónapokban minden normális, csak a komolyabb hosszan tartó vérzés nem. Bármikor előfordulhat barnázás, idő míg a hormon rendszer átáll.
nov. 5. 15:37
Hasznos számodra ez a válasz?
Rejtvényjáték - A demencia és az Alzheimer ellen

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!