Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Mi történne, ha nem hagynák...

Mi történne, ha nem hagynák tabi nélküli napokat?

Figyelt kérdés
Petesejtdonoros lombik

Szóval azt olvastam valahol, hogy az igazából arra kell, h lásd, minden rendben van e a menseseddel, illetve, h az is egy jó szempont arra, h terhes vagy e esetleg.

Na most, én utálom, hogy menstruálok. Csomó pénz a tampon és a betét, gusztustalan, és rossz érzés is. A szex se olyan közben, amilyet szeretek, és nagyon mocskosnak érzem tőle magam(mm a mensestől).

Azt a dolgot, amit felül írtam, nőgyógyásztól olvastam/tudom.

De mi lenne akkor, ha nem tartanék sosem szünetet?

Valaki próbálta már?

Milyen probléma lehet belőle?


Inkább akk tesztelek minden esedékeskor, de nekem többet nem kell a menses, gyerekem úgyse lehet...



2016. dec. 16. 22:33
 1/6 anonim ***** válasza:
78%

attoreses verzes lehet ha nem hagysz ki szunetet

amugy miert nem az injekciot hasznalod ?

2016. dec. 16. 22:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
55%

Ha úgysem lehet gyereked, akkor minek szedsz fogamzásgátlót? :)

Hőhullámaid lennének, nem tenne jót a hormonháztartásnak sem. Hízás, vizesedés. És ezek csak az enyhébbek.

Néha orvos tanácsolja ezt, bizonyos nőgyógyászati problémák esetén, hogy néhány mensi kimaradjon. De ők is csak néhány hónapig, és akkor is orvosi felügyelet mellett.

Nem kell ilyen tragédiaként felfogni. Azt a néhány napot ki lehet bírni.

Nekem nagyon fájdalmas, nagyon sok, mert vannak nőgyógyászati problémáim. De nekem se jutna eszembe ilyen drasztikus kísérletezgetés.

2016. dec. 16. 22:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 A kérdező kommentje:

Injekciót nem ad ki nőgyógyász,

leginkább csak olyannak, aki nem beszámítható/gyógyszeres kezelés alatt áll.(Tudom h hirdetik, de az meg egy más dolog.)

És elég fiatal vagyok, az a másik oka, h nem kaphatok.

2016. dec. 16. 22:44
 4/6 A kérdező kommentje:

#2 Nem olyan vicces ám ez a kérdés... :/

Nekem is vannak "bizonyos nőgyógyászati problémáim", több is.

Sajnos nem lehet gyerekem, mert nem tudnám kihordani. De van méhem és petefészkem, így mensesem is sajnos, és az meg nem lenne jó, ha mégis terhes lennék, és belehalnék :) ezért a fogamzásgátló.

Hízni nem fogok, mert mia vagyok :) vizesedni meg ugyan ezért nem. De köszönöm h leírtad a többit, ezekre voltam kíváncsi :)

2016. dec. 16. 22:48
 5/6 anonim ***** válasza:
78%
Kérdezz rá a hormontartalmú spirálra (Mirena).Az esetek döntő többségében annyira elvékonyítja a méhnyálkahártyát (az injekcióhoz hasonlóan),hogy nem,,vagy csak minimális vérzés van mellette. Ráadásul nme szívódik fel belőle sok hormon,inkább csak helyben hat,ezért kevés mellékhatása van.A tablettával nem lehet megtenni,hogy nem tartasz szünetet,azért amit a második válaszoló írt.
2016. dec. 16. 23:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:
Egy hónapból legalább az alatt a pár nap alatt nincs durva hormonhatásnak kitéve a szervezeted. Ha nem hagysz ki, fokozódik a lehetséges mellékhatások esélye. Embóliát is könnyebben kaphatsz. Gyakorlatilag folyamatosan álterhes állapotban lenne a szervezeted.
2016. dec. 17. 21:16
Hasznos számodra ez a válasz?
Unatkozol? Gyere játszani!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!