Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egészség » Nők egészsége » Fogamzásgátló elhagyása után...

Fogamzásgátló elhagyása után milyen tünetek jelentkeznek? Ha jelentkezik, tudom őket enyhíteni bármivel?

Figyelt kérdés

Abba hagyom a fogamzásgátlót, viszont rettegek a tünetektől. A hajam így is hullik, ez a fő ok, hogy nem szeretném tovább szedni. Egy teljes kivizsgálás a cél.

Mit tehetek, hogy a hajam állapota ne romoljon tovább?



2019. jún. 21. 19:05
 1/5 anonim ***** válasza:

Nálam volt olyan, hogy kb fél évig nem jött meg. Második abba hagyás után már rendesen megjött, viszont a második hónapnál menstruáció előtt este olyannnyira görcsölt a hasam, azt hiszem szét feszíti a gyomromat. Nagyon fájt, már sírtam, a fél éjszakát nem tudtam aludni, csak forgolódtam, felhúztam a lábamat.

Ezen kívül semmilyen más tünet nem volt.

2019. jún. 21. 19:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Ha hormonális oka van a hajhullásodnak, akkor semmit nem tudsz ellene tenni. Szedhetsz vitamint, de nem fog segíteni.

Egyébként nekem az egyetlen rossz, ami volt abbahagyás után, hogy nagyon zsírosodott a bőröm. Ezt leszámítva semmilyen más negatívum nem volt a tabletta abbahagyása után.

2019. jún. 21. 19:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

Nálam ugyanez van, kérdező... :/ Évek után kezdtem újra a fog.gátlót, mert nekem az abbahagyása után kezdett el hullani a hajam. Az abbahagyás utáni években, minden létező endokrinológiai vizsgálaton átestem, és megjártam vagy 5 endokrinológust, minimum. Max annyira jutottunk/tak, hogy kezdődő pajzsmirigy alul működésem van, illetve Hashimoto. Hiába szedem kb. 3 éve újra a fog.gátlót (ugyan az utóbbi másfél évben egy valamivel gyengébbet szedek, előtte cypro) hullik a hajam nekem is, vissza nem sűrűsödött, már jól szétcseszte az önbizalmamat, lelkileg eléggé megvisel.. :( Én is készülök abbahagyni, mert elvileg a pajzsmirigy alulműködésnek nem tesz jót, ezért abban reménykedek utoljára, hátha már a fog.gátló ront a pajzsmirgyem, és azért hullik a hajam. De, egyébként már feladtam, a hajam minimum felét elveszítettem.

Ennek ellenére, azért azzal nem teljesen értek egyet, ha hormonális az ok, akkor nem lehet mit tenni, csak meg kell találni az okot, és az nagyon nem egyszerű, legalább is, nálam nem..

2019. jún. 21. 19:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
És én ugyanúgy rettegek a tünetektől együtt érzek veled.. :( Mert én alapból azért kezdtem el, 16 évesen, amikor talán pláne végzetes hiba volt felírnia a nőgyógyásznak, mert pattanásos voltam, nem kicsit. És amikor abbahagytam, visszajöttek a pattik, viszont azok maguktól múltak el, nem is tudom, úgy egy éven belül talán, de lehet, hogy több. És ezért bánt most nagyon, hogy felesleges volt újra kezdenem, és lehet, hogy megint pattanásos leszek az abbahagyása után, a maradék hajam kihullásáról már nem is beszélve.
2019. jún. 21. 19:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Szedj hajvitamint, elég sokféle kapható már. Úgy emlékszem a krémmàniàn a sörélesztőt is nagyon sokan dicsérik. Olvass utána mik a hajerősítő természetes szerek, pl valamilyen olajat belemasszírozol a fejbőrödbe amit a legjobb egy kis illóolajjal összekeverni. Pl rozmaring, levendula, borsmenta,teafa. Csak pár csepp kell és csak a fejbőrre. Esetleg jó lehet a csalán főzet is, vagy csalános sampon. Fog.gátlót tényleg ne szedd, csak felborítja a hormon-háztartásodat.
2019. jún. 21. 22:23
Hasznos számodra ez a válasz?
Gambe Slim

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2021, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!