Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Önvédelemre milyen gázpisztoly...

Önvédelemre milyen gázpisztolyt, revolvert ajánlanátok egy nőnek?

Figyelt kérdés

Teljesen laikus vagyok, de olyan kellene ami kompakt, nem akad el és ban ténylegesen riasztó ereje... Az sem az utolsó szempont, hogy minél több lövést lehessen leadni vele újratöltés nélkül.

+ örülnék ha m3g tatrtós is lenne.


Tudom, hogy ezek elég komoly igények, így akár 100,000 forintot is hajlandó vagyok kifizetni a megfelelő önvédelmi eszközért.


Légyszí konkrét modelleket írjatok, köszönöm!


2020. jan. 4. 03:08
 1/4 anonim ***** válasza:
25%

Gonlom tudod hogy ezekre is kell valamiféle tartási, csak úgy nem mászkálhatsz vele az utcán. Ráadásul nem is a táskád mélyén kéne tartanod, hanem a zsebedben. Sokat érsz egy ilyennel, ha nem tudod a másodperc tized része alatt elővenni.


Ha ennyire veszélyben érzed magad én inkább paprika spray-t javasolnék. Kevésbé feltűnő, meg azzal bárhova bemehetsz. Ha pl valami oknál fogva bemész egy ilyen pisztolyal bankba vagy boltba és meglátják simán elviszek, mert rá lehet fogni rablási kísérletnek. Hiszen "fegyverrel" mentél be.

(Egyik barátom vett paprika sprayt, szórakozott és véletlenül mellém!! fújt vele, még fél óra mulva is könnyeztem meg folyt az orrom.

Másik ismerősöm barátnőjének meg ilyen álcázott sokkolója van. Az is tud riasztó hatást kelteni. Hangra nagyon brutál, de teljesítménybe is ott van, de nem mertük ki se próbálni. Nagyon félelmetes, meg tényleg nagyon fájdalmasnak hangzik)

2020. jan. 4. 04:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
64%

https://www.youtube.com/watch?v=CqkgnTCbF9M


[link]


Ezt gumival IS lehet használni, de az NEM neked való! Sima gázzal lőj!


A másik ez: [link]


https://www.youtube.com/watch?v=N-qRTxK3EWk


ÉN, nőként a HW37 mellett döntenék! Mellé 1 gázspray.


Mást NE vegyél!!!

2020. jan. 6. 12:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza: