Weboldalunk cookie-kat használhat, hogy megjegyezze a belépési adatokat, egyedi beállításokat, továbbá statisztikai célokra és hogy a személyes érdeklődéshez igazítsa hirdetéseit. További információ
Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » TVben miért van cenzúrázva a...

TVben miért van cenzúrázva a márkák?

Figyelt kérdés

Aztat vettem észre h tvben kihomályosítják a márkaneveket, néhány műsorvezető be is mondja h nem még mondhassa be a nevet mert reklámnak minősül.

Mi a háttere ennek?

Nem mindegy, hogy bemondja e vagy nem, ha a legtöbbször ezeket a márkákat mán a rigó is ismeri?


ápr. 24. 16:31
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

A reklámért fizet a reklámozó. Ha fizet, akkor az után a tévének adóznia kell. Ha nincs benne a könyvelésében, akkor az adóhivatal vizsgálat után vélelmez egy eltitkolt bevételt. Azt pótlólag behajtja, meg késedelmi pótlék, meg bírság jön még rá. Hatalmas összegek.

Ha a képen azt látod, hogy valaki kólát iszik, az nem számít. De ha felismerhető, hogy az a Cica Mica kóla, akkor reklám. Akkor is, ha csak a filmben a szereplő beszélgetés közben a kezében tartja.

Ha egy beszélgetős műsorban be van forgatva a címkéje, nem gond. Ha látszik, akkor reklám.

Ennyi a titok.

És, hogy ezt miért találták ki? Miért nem ihatnak Cica Mica kólát egy műsorban?

Mert vannak huncut cégek, akik olcsóbban szeretnék megúszni. Nem rendelik meg a reklámot, csak fű alatt megegyeznek, hogy figyu, igyá má az én kólámbó. Nem vagy szomjas, nem vagy szomjas, majd meglátod, amikor csúsztatok a zsebedbe.

Így aztán minden reklám, ami felismerhető termék.

ápr. 24. 16:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
szuper vagy! ment a pacsi
ápr. 24. 17:32

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2020, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info@gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!