TVben miért van cenzúrázva a márkák?
Aztat vettem észre h tvben kihomályosítják a márkaneveket, néhány műsorvezető be is mondja h nem még mondhassa be a nevet mert reklámnak minősül.
Mi a háttere ennek?
Nem mindegy, hogy bemondja e vagy nem, ha a legtöbbször ezeket a márkákat mán a rigó is ismeri?
A reklámért fizet a reklámozó. Ha fizet, akkor az után a tévének adóznia kell. Ha nincs benne a könyvelésében, akkor az adóhivatal vizsgálat után vélelmez egy eltitkolt bevételt. Azt pótlólag behajtja, meg késedelmi pótlék, meg bírság jön még rá. Hatalmas összegek.
Ha a képen azt látod, hogy valaki kólát iszik, az nem számít. De ha felismerhető, hogy az a Cica Mica kóla, akkor reklám. Akkor is, ha csak a filmben a szereplő beszélgetés közben a kezében tartja.
Ha egy beszélgetős műsorban be van forgatva a címkéje, nem gond. Ha látszik, akkor reklám.
Ennyi a titok.
És, hogy ezt miért találták ki? Miért nem ihatnak Cica Mica kólát egy műsorban?
Mert vannak huncut cégek, akik olcsóbban szeretnék megúszni. Nem rendelik meg a reklámot, csak fű alatt megegyeznek, hogy figyu, igyá má az én kólámbó. Nem vagy szomjas, nem vagy szomjas, majd meglátod, amikor csúsztatok a zsebedbe.
Így aztán minden reklám, ami felismerhető termék.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!