Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Garanciális ügyintézéssel...

Garanciális ügyintézéssel kapcsolatban szeretnék érdeklődni? (extreme digital)

Figyelt kérdés

Egy Extreme digitálból vásárolt termékemnél meghibásodást tapasztaltam. Ekkor már bőven 1 hónapja vásároltam így 2021.jan.04 az ügyfélszolgálat felvette a problémámat és ígértükhöz híven 2021.jan.08. futár el is vitte a terméket.

Viszont mivel sokáig nem küldtek semmilyen információt a termékről így 3 hét elteltével az ügyfélszolgálatot felhívtam, ahol érdemi információval nem tudtak ellátni. Végül a 3. telefonhívásom alkalmával 2021.02.04. sűrű elnézésket kérve közölték, hogy nem tudják miért, de a termékem még a szervízükbe sem érkezett meg, ott van jelenleg is náluk.

2021.02.11.én újra telefonáltam, mert még mindig nem érkezett semmilyen információ az üzlet részéről és mint kiderült ezen a napon adták fel a futárnak, hogy elvigye a terméket a szervíznek. (Ekkor már 34 napja vitték el a terméket tőlem.) Ekkor azt az ígéretet kaptam, hogy hétfői nappal 02.15 már lesz dokumentum a termékről, hogy javítható-e vagy visszaküldik a pénzemet.

A mai napon (02.18) újra felkerestem az ügyfélszolgálatot, és az extreme digitál fiókomban is észleltem, hogy most már legalább kaptam információt a termékről. 2021.02.16. bekerült a termékem a szervízbe (41 napja vitték el a terméket). Mai napon az ügyfélszolgálatos hölgynek kifejtettem, hogy értem én, hogy a kormányrendeletben az van, hogy a szervízben érkezéstől számítva 15 nap v munkanap, amire a szervíz álláspontot foglalhat a termékről, de én mint felhasználó engem ez már nagyon zavar, mert az általam kifizetett terméket tőlem már 41 napja elvitték... Az extreme digitálos ügyfélszolgálatos Hölgy szerint semmit nem tudnak értem tenni, addig míg a szervíz álláspontot nem foglal.

Ilyen esetekben tudok valamit tenni, mint vásárló vagy csak fogadjam el, hogy ez van? Jogszerűen jár el az extreme digitál az ügyemben? Hogyan fordulhat elő, hogy több mint 1 hónapog senki nem foglalkozott a termékkel és ki sem derül (szerintem), hogy ha nem hívogatom őket hetente...?

Kérem azok az emberek kíméljenek, akik nem építő jellegű válaszokat fogalmaznának meg.

(Egyébként én tudom, hogy nem az ügyfélszolgálatosok ebben az esetben a hibásak, velük mindig kedvesen kommunikáltam, de kezdem úgy érezni, hogy feleslegesen sokat kell várnom, hogy újra nálam legyen a termék. Kérem amennyiben valakinek van információja arról, hogy mennyi az az idő amivel egy ilyen esetben gazdálkodhat egy üzlet maximálisan vagy saját tapasztalata van valakinek, hogy neki mikorra sikerült az ügyintézés azt is szívesen meghallgatnám.)

Nagyon szépen köszönöm a válaszokat.



2021. febr. 18. 18:02
 1/3 Fsms ***** válasza:

Megoldás fogyasztó védelem. Tegyél panaszt. Valóban garanciánál 30 nap a válaszadási határidő.

[link]


Lap alja 5. Pont ami alapján tudsz panaszt tenni.

2021. febr. 18. 18:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:
Elsőre az edigitalt kéne megkérdezni, kárpótolnának-e ezért a késésért.
2021. febr. 18. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Nagyon szépen köszönöm a segítséget.
2021. febr. 18. 18:30

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!