Lehet-e első kerekes autónál hegesztett difi?
Az lenne a kérdésem, hogy valaki már csinált-e ilyet?
Természetesen nem utcai, mindennapi használatos autónál lenne, hanem egy épített autocross (időmérős verseny) autónál. Azt tudom, hogy a hátsó kerekeseknél a sper után az a következő amivel kanyarban lehet zárni (olcsó pénzből). De első kerekesnél is megvan az differencia különbség kanyarban és a belső kerék kipörög.
Valaki csinált-e már, vagy hallott-e ilyet?
Első kerekes autóknál nincs difi hátul.
A hátsó kerekek nincsenek összekötve tengellyel.
Mivel építettem, verdát ezért gondolom, nincs hátul difi első kerekesnél XD.
A kérdést értelmezed, akkor rájössz, hogy az ELSŐ kerekes autónál lehet-e vagy érdemes-e.
Amúgy köszi a választ sokat segítettél vele. :)
Julian Sinulf
Szóva nem láttál és nem hallottál ilyet, lehet bunkózni ember, de nem velem.
Kicsit nézz utána, első kerekes sper difivel szerelt váltó után, VAN csak horror áron. Utólag is belehet szereltetni, persze ennek is megvan a horror ára. Ezért kérdeztem nagyeszű. Jah elsőnek építs te egy bukócsöves meg erősített kasznis verdát ami a 4 pontos ülést leszámítva megfelel az F.I.A. előírásaink és azt szeretném ÉN látni, az küld át.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!