Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Tetoválók!Mire használjátok...

Tetoválók!Mire használjátok ezt a —-Dr Johnsosn’s. Antiseptic disinfectant— folyadékot?

Figyelt kérdés
Rendeltem, indigó ragasztáshoz de szerintem valamit benéztem. Mert rá van írva ,hogy bőr irritációt okozhat, aminek nem örülnék annyira. Ez jó arra, vagy inkább eszközfertőtlenítő, mire használjátok? :( Bocsi ha hülye kérdés, még kezdő vagyok és nem akarom óvatlan lépésként rálocskolni valakire.:)

2021. márc. 3. 16:32
 1/5 anonim ***** válasza:
Az okozhat szó nem azt jelenti, hogy irritációt okoz. Próbáld ki a bőrödön, ha nem irritálja, akkor használhatod. Elővigyázatosságból írják rá.
2021. márc. 3. 16:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
De akkor indigóhoz jó?
2021. márc. 3. 19:11
 3/5 anonim ***** válasza:
Ez valami tetovalos kifejezes?
2021. márc. 3. 19:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Általános felületfertőtlenítő. Indigóhoz indigóolaj.
2021. márc. 4. 04:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim válasza:
Szia! Jó a stencil felhelyezéséhez, de nem kell belőle sok. Én is ezt használom, 9 éve tetoválok, tehát nem ma kezdtem. Ez amúgy új cucc, előtte Dettol-t használtam,- az szinte ugyanez-, viszont már nem igazán lehet kapni a dettolt sehol sem, ennek okát nem tudom. Ezzel helyettesíthető. Viszont ki kell töltened egy spray-s adagolóba, és úgy fújd rá a bőrfelületre, majd kend el (kesztyűs) kézzel a bőrfelületen, te tocsogjon mert akkor szétfolyik az indigó.
2021. márc. 5. 22:17
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.