Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Hogyan szerethetem meg a...

Hogyan szerethetem meg a szakmámat?

Figyelt kérdés

Sziasztok!

Pénzügy-számviteles hallgató vagyok, egy multinál dolgozom és egyszerűen halálosan unom ezt a szakmát. Próbálom megtalálni benne a szépet de egyszerűen borzasztóan haszontalannak és unalmasnak érzem. Úgy érzem hogy nincsen eredménye annak amit csinálok, nem épül fel tőle egy ház, nem ment életet, nem lesz belőle egy új műszer, egy dísztárgy. Számok jönnek,és mennek amik a következő évben már teljesen használhatatlanok lesznek. Van olyan aki tényleg élvezi ezt? Mi értelme?

Félek hogy kiégek ebben a szakmában



2023. ápr. 25. 22:19
 1/3 anonim ***** válasza:
100%

Meg kell találnod benne azt, ami kapcsán érezni fogod, hogy mi a munkának a hozzáadott értéke. Egy szakács se úgy áll a munkájához, hogy mi értelme órákon keresztül dolgozni, mikor 20 perc alatt megeszik, aztán rá fél napra már a wc-ben lesz, amit elkészített.

Én mindig is úgy voltam vele, hogy bár ez a szakma közvetlenül valóban nem hoz létre kézzel fogható értéket, de nekem nem is ez a dolgom, hanem az, hogy a háttérből támogassam azt, aki ezt mégis megteszi, és biztosítsak neki mindent, hogy neki tényleg csak a szakmájára kelljen koncentrálnia.

Nyilván ezt egy multinál kevésbé érzi az ember, én a helyedben lehet, megpróbálkoznék egy kisebb könyvelő irodával, ahol egyrészt kevésbé leszel csak egy kis fogaskerék a nagy egészben, másrészt sokkal emberközpontúbb, harmadrészt talán jobban átlátod a szakmai összefüggéseket, és nem úgy állsz hozzá, hogy "számok jönnek-mennek". Ha meg ez sem segít, mert mindenképpen valami kézzel foghatót akarsz létrehozni... akkor válts.

2023. ápr. 26. 07:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 jácint78 válasza:

f44 vagyok... legtöbb szakma unalmasnak tűnik de ha megkérdeznél valakit aki ezt végig csinálta és sikeres lett biztos mutatna tippeket...


ha jól számolsz és gyorsan akkor meg korrepetál hatnál is valakit vele..