Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Miért nem tudom megváltoztatni...

Miért nem tudom megváltoztatni a telekom díjcsomagom?

Figyelt kérdés
Beléptem az alkalmazásba sehol nem engedi, csak azt hogy nagyobbra váltsak. Nem akarok nagyobbat , csökkenteni akarom. Most korlátlan van, egy utazás miatt váltottam erre 2-3 hete. De most vissza szeretném rakni a régit. Online is próbáltam, nem az alkalmazáson keresztül , ott meg nem tölti be a különbözõ netcsomagokat… most ezért bekell mennem az üzletbe?
dec. 6. 13:55
 1/8 anonim ***** válasza:
Menj be az üzletbe!
dec. 6. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
Köszi , erre mintha magamtól nem jöttem volna rá🙈🤦🏻🤦🏻
dec. 6. 20:14
 3/8 anonim ***** válasza:

Akkor kifejtem bővebben.

Igen, be kell menned az üzletbe, mert nem lehet csak úgy váltogatni a csomagokat. Egyrészt, minimum 1 hónapnak el kéne telnie, másrészt kérdéses, hogy milyen csomagra fizettél elő? Lehet, hogy ezt már nem is tudod lecserélni, például hűségidő, vagy egyéb miatt. De az ilyeneket, mi itt az interneten keresztül, hogyan lássuk, mikor nem dolgozunk a Telekomnál. Az biztos, hogy biztos információt csak az üzletben fogsz kapni, és talán tudnak segíteni, vagy nem. Anyukámnak például, (másik szolgáltatónál) mondták, hogy menjen vissza januárban, mert akkor jár le a hűségideje, és átválthat egy olcsóbb, de ugyan azt tartalmazó csomagra.

dec. 6. 20:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 A kérdező kommentje:
Értem. Azér tettem ki a kérdést , mert hátha volt valakinek hasonló tapasztalata. Nekem soha nem volt hūségidõm és mindig kártyafüggetlen készülékem volt. Ezért is furcsállom. Az lehet még ,hogy nem telt el 1 hónap. De akkor sem értem miért nem jelenít meg semmit a telekom oldala. Mert akkor kidobná hibaüzenetbe , hogy nem cserélhetem ilyen gyakran , de semmi ilyen nincs.
dec. 6. 20:49
 5/8 anonim ***** válasza:

Ne hidd azt, hogy majd túlzásba viszik az ügyfél tájékoztatást. Sajnos, nem jellemző. Ezért van az, hogy az emberek tudtukon kívűl magukra vállalnak hűségidőt, mert azt még személyesen is külön kell kérni, hogy ne legyen. És online is oda kell figyelni, mert alapból hűségidős, havidíjas csomagokat kínálnak. Ha nem tudsz díjcsomagot váltani, akkor valószínűleg, egy havidíjas csomagra válthattál, amit előbb le kell mondanod, hogy másikra válthass, vagy meg kell várnod amíg lejár.

Esetleg, le tudnád írni, hogy mi a jelenlegi díjcsomagod neve?

(A kártyafüggetlen készülék, mindössze csak annyit jelent, hogy bármelyik szolgáltató SIM kártyáját képes kezelni, nincs köze a díjcsomagokhoz.)

dec. 7. 17:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 A kérdező kommentje:

Persze. Most ez a Mobil S +„ Gigaerõs korlátlan Net Utazàs „ van.

Belfoldon korlatlan internet. Eu-ban 47GB. Eu-n kívül 2GB. Így 14630 ft a havi díj. Viszont csak egy utazás miatt kellett , ezért szeretném visszacsinálni.

dec. 8. 08:53
 7/8 A kérdező kommentje:
Az a hihetetlen, hogy senki nem veszi fel a telefont náluk. Vissza se hívnak. Csak azt jelzi ki , hogy folyamatosan foglaltak. Nagyban szarnak az ügyfélre, bezzeg ha pénzt tudnak csinálni belõlem egybõl ott vannak
dec. 8. 08:55
 8/8 anonim ***** válasza:
Szóval majd kapsz egy számlát minden hónapban, amíg le nem mondod, de ezt nem fogod tudni online lemondani, csak telefonon vagy személyesen. Telefonos ügyfélszolgálaton tényleg írtó sokat kell várni, ha tudod, inkább személyesen intézd. Azt nem tudom, hogy ez hűségidős csomag-e, de a havidíjas csomagok általában azok, sajnos. Ez esetben, lehet, hogy nem fogsz tudni váltani.
dec. 8. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!