Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Adnátok tippeket puskázásra?

Adnátok tippeket puskázásra?

Figyelt kérdés
Én nem olyanokra gondoltam, mint hogy cetlidet ide rakd, meg oda rakd, hanem valami speciálist. ha kell el is készítem(gondolok itt nyomtatásra stb.)
2011. nov. 23. 16:46
 1/4 anonim ***** válasza:
0%

Nem.

Még mindig az a leghasznosabb, ha tanulsz.

2011. nov. 23. 16:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
95%

Én mobiltelefonba irtam be a puskáimat annó. Beállitottam gyorsbillentyűre, hogy egyből megjelenjen ha megnyomom azt a gombot.

De 1x elkaptak, utánna elment a kedvem tőle. :D

2011. nov. 23. 16:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:

Cetlik felejtősek. Ill. a jó puska vagy nagyon kicsi vagy nagyon nagy. A tanárok a cetlikre fókuszálnak főleg, de mivel puskát keres, így a padra rakott ágyút nem veszi észre. :)


Én sokszor csináltam azt, hogy kiraktam a padra a könyvet kinyitva esetleg egy A4-es papírt és arról másoltam, 16 év iskolai év alatt(általános, közép, főiskola) egy kezemen meg tudom számolni hányszor buktam le. Első padban ültem szinte mindig ott lehet a legjobban puskázni bárki bármit is mond, a tanárok 99%-a mindig hátra figyel mondván az első pad szem előtt van ott nem fognak úgyse. Pedig de, ráadásul simán padon kinthagyott A4-es lappal.


Matek, fizika, kémia stb. órán ahol lehet a 4 jegyű függvénytáblát használni még simább ügy, abba kell beleírni amit csak lehet, de ésszel, az én módszerem az volt és sokszor segített ,hogy rotringceruzával óvatosan épp csak odanyomva ill. hegy nélkül a képletek közé. Neonfényben (iskolai tantermek 99%-a neonfényes) 1 méternél messzebbről már egyáltalán nem látszik, így ha melletted áll a tanár akkor sem látja. De a legjobb ha csak inden második oldalra írsz így baj esetén lapozol egyet. Ugyanez jól működik általános iskolai énekórán, ott szívattak minket kottamásolással meg fejből kottázással, körzővel ill. hegy nélküli rotringceruzával előre belekarcoltam az énekfüzetbe (5 vonalas), csak át kellett tollal írni.


De a csúcs és nekem szinte mindig működő megoldás a harmónikás lapozgatós puska. Begépeled a puskát Wordbe vagy bármilyen szövegszerkesztőbe, 3 hasábos tördeléssel, 5-6-os Arial betűmérettel (nekem ez vált be a legjobban). Ha lehet kék színű nyomtatás (jobban olvasható), Majd szépen összehajtogatod harmónika alapban, celluxal összeragasztod és kész, tenyeredben elfér, egy kézzel lapozható, baj esetén könnyű megszabadulni tőle. Volt olyan ágyúm, ami kiterítve leért az első emeletről a padlóig. :)


De általában a pofátlan módszerek a nyerők. Volt mikor a táblára írtuk fel óra előtt a szavakat angol szódogánál és a tanár nem vette észre, leült a székre a tábla méretű puska elé. :) Volt olyan iskolatársam, aki azt mondta matek érettségire bevitte a zöld könyv megoldáskötetét és azt használta (akkor még a zöld könyvből adták a feladatokat).


Van még pár ötlet majd később leírom.

2013. márc. 21. 16:21
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

Amúgy az alapvető szabályok közé tartozik, hogy egyrészt tanulni kell, mert a a tananyag kb. 10-15%-át muszáj tudni az eredményes puskázáshoz, tudni kell és kész, nincs mese. Másik ,hogy saját magad készítsd el a puskát, ezzel az előző szabály tejesül is, másrészt a saját puskádba vélhetően nem írsz marhaságot, másrészt azt is tudod mit hol találsz benne nem megy le értékes idő arra, hogy keresgeted.


A tanárt is ki kell ismerni, van, akinél nem éri meg kockáztatni, mert nem úszod meg egy egyessel, akkor inkább kapj egy jeggyel rosszabbat. Meg ugye minden tanárnál más módszer válik be igazán. A pókerarcra is nagy szükség van, ha riadtan sasolod hol a tanár azt ő is észreveszi és tudja ,hogy rosszban sántikálsz. Nem szabad ránézni, csak a periférikus látómezőből sasolni hol van, óvatosan. A másik amatőr hiba, hogy miután eljátszottad az ijedten nézelődös dolgot, amint a tanár elfordul nyúlsz a puskáért. A tanár sem ma kezdte általában, ezt azonnal levágja és bukta van. A másik, hogy miután megnézted a puskán ,amit akartál azonnal ne kezd el írni, az is feltűnő, tanár elfordul, majd vissza és te már írsz mint a gép. Nem, várj egy kicsit tégy úgy, mintha gondolkodnál, és csak utána és akkor se egy szusszra.


Amúgy ha a csak elveszi a puskát és nem ad egyéb büntetést, akkor bejön a fordított taktika is, de túl sokszor nem lehet eljátszani. Kamu puska, kis cetli bénán eldugva pl. a padba mikor tudod ,hogy téged néz akkor vedd elő mikor elindul gyorsan vissza, kicsit kilógva hagyva had legyen sikerélménye Sasszem tanerőnek, észrevette, elveszi. Innentől viszont nem figyel annyira rád, hiszen lefegyverezett. Elő lehet venni az éleset és írogatni.

Pár ötlet még ,amit bevetettem anno:

Ragassz egy masszívabb kartonpapírt az iskolapad alá és a puska ott legyen. Sokszor benéz a padba a tanár, így az tiszta lesz, nem lát ott semmit.


Padra is lehet írni puskát ceruzával aztán elmaszatolni ha már nem kell. De ha átültetnek akkor nem jó, sőt egyes tanárok egyedi ülésrendet is bevezetnek néha.


Ha tudod előre miből fogsz írni (magyar esszéírás, angol szódoga, töri írásbeli felelet stb.) akkor működhet főleg középiskolában az, hogy otthon megírod írólapra, vagy, amire a tanár szokta kérni és órán lapdobás módszerrel oldod meg a dolgot, vagyis kicseréled az otthon írt lapra az ottanit. Ezzel is meg lehet dőlni persze, de ezzel nem egyszerű, hiszen másodpercek alatt ki lehet cserélni másrészt meg nyoma sem marad. Azért eszed legyen és ne az első percekben cseréld, mert ha véletlenül arra jár a tanár akkor egy sűrűn teleírt oldal gyanús lesz. És persze legyen még egy példányod belőle (fényképezd le, fénymásold le, gépen írd először és aztán írd át papírra stb. :-), mert egyes rafkósabb tanárok gyanú esetén belekérdeznek a leírt dolgokba és ha nem tudod akkor buktad. Még matekdogánál is megesett nálunk ilyesmi középsuliban, bukta is lett belőle, vigyázni kell erre, ha pl. függvénytáblázatba belecsempészett feladatot másolsz oda, következő órára tanuld be ha más nem ától cettig karakterhelyesen, hogy ha megkérdezik tudj válaszolni. ég az alvállalkozónak kiadott beadandókat (mással csináltatod meg) is át kell nézni mielőtt beadod, hogy ne érjen meglepetés. Főiskolán már ritkábban jön be, de sok tanár is ismeri már a trükköt így pl. aláírja a lapot, lepecsételi és akkor már nem működik a lapdobás.


Manapság pedig már mehet a high- tech puskázások is, hiszen több olyan eszköz elérhető már mindenkinek ,amiről mi csak álmodtunk. Pl. okostelefonok mobilnettel, akár zárt facebook csoport is lehet az osztálynál aztán elég oda felírni a megoldást és bárki láthatja. Ill. könnyebb külső segítőkkel is dolgozni.

Pl. lefényképezed kamerás mobillal a feladatlapot, azonnal kiposztolod Facebook zárt csoportba, a segítőd is látja és kapcsolatba tud veled lépni. Megjegyzem már a 90-es években is volt botrány úgy tudom hasonló miatt, ott pl. az egyik diák ill. baráti köre, akik rádióamatőrök voltak építettek egy mini FM rádióadót, és a teljes osztály ezzel súgott egymásnak, rádiós walkmannel járt mindenki suliba, fülhallgató a fülben, hosszú hajúak még a táblánál ill .feleléskor is kapták az infókat rajta, rajzoltatták, mondták mit mondjon stb. dolgozatírásnál is súgtak egymásnak vele és majd egy év után buktak le véletlenül. Akkor az nagyon high tech megoldás volt. Ráadásul ott is próbálkoztak a tanárok mindennel, mert volt mikor mindenki ugyanazt a hibát követte el, tehát egyértelműen puskázás volt. De hiába volt minden, akkor is működött mikor az összes táskát egy helyre hordták és csak papír és toll maradt a pad közelében. De már főiskolán is csináltunk olyasmit is, hogy Bluetooth-os telefonokkal próbáltunk kívülről segíteni, volt olyan program, amivel lehetett chatelni ingyen bluetootho-on keresztül és azzal sima ügy volt.

Aztán ott volt még régen is az a módszer, mikor otthon felolvasta az ember a tananyagot és dogaírás közben visszahallgatva leírta. Manapság ez se lehet nehéz olyan apró kis mp3 lejátszók vannak, amik szinte észrevehetetlenek meg bluetooth-os füles, így még a drótot se kell rejtegetni. Mi még discmannel meg Walkmannel kellett azt megoldanunk. Volt olyan állítólag, aki a főiskolán meg tudta csinálni mp3 lejátszóval úgy, hogy megoldotta valahogy a lábával tudja vezérelni. pause, előre, hátra léptetés, és így csinálta. Meg hallomásból tudok olyanról ,akinek a haverja a suli előtt autóban ülve egy taxis CB-vel mondta az anyagot miután megkapta a lefényképezett feladatlapot és könyvekből kinézte a megoldást egy erre a célra behangolt adó-vevő párossal. De volt olyan ZH-nk is, aho la 90 perces óra elején a tanár kiment a teremből és ránkzárta az ajtót mégse tudtunk semmit csinálni olyan nehéz volt. Pedig ott voltak a gépek internettel, Google, MSN, e-mail telefon minden játszott, de hiába hívtunk bárkit nem tudott senki segíteni, kooperációval se mentünk sokra, de az is igaz, hogy mindenkit átengedett végül egy kettessel.

2013. márc. 22. 20:35
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!