Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Egész délután és este nem...

Egész délután és este nem volt/nincs villany. Minőségi szolgáltatás?

Figyelt kérdés

A sztori:

DÉMÁSZ a szolgáltatónk.. Fél 3kor rájuk telefonáltam h nincs áram mi lehet a baj, mondták tudják, javítják. Fél6kor újrahívom őket, mondja a kedves ügyintéző hogy középfeszültséget javítanak, addig majd hoznak aggregátort.

Azóta se semmi..


Ez normális dolog?


A fűtés leállt, semmit se lehet így csinálni:(

(mobilneten vagyok, amíg le nem merül a laptop..)


Az hogy pl. anyukámnak van egy ruhaüzlete itt háznál és előtt be kellett csuknia mert nem tudott próbáltatni, vagy hogy nekem házidogát kéne írnom, továbbá ugye a leálló fűtés is. Ezeket a "károkat" ki téríti meg? (költői kérdés tudom senki)



Igen tudom van élet áram nélkül is de nagyon bosszantó.


Bezzeg ha mi mint fogyasztók picit is vétkezünk jön a dorgálás:S


Vajon az aggregátor beüzemelése, beszerzése mennyi idő?



2012. jan. 4. 18:31
1 2
 1/12 A kérdező kommentje:

*előtt=előbb



..még jó hogy a mélyhűtő 24 óráig nem olvad le..

2012. jan. 4. 18:33
 2/12 A kérdező kommentje:

Ami még bosszantó: az utánunk levő szomszédban van villany, meg a szemközt levő iskolában is.. :P

Valószínűleg az utcában a mi házunkig tart a kimaradás:S

2012. jan. 4. 18:38
 3/12 A kérdező kommentje:
amilyen rendesek, még majd ki is fizettetik a javítást..
2012. jan. 4. 18:48
 4/12 anonim ***** válasza:

Pár órája nincs villanyotok, a szolgáltató dolgozik a probléma elhárításán, aggregátort ígér a kiesett időszakra, és te a szádat húzod?

Tudod az áramszolgáltatás egy igen bonyolult és veszélyes üzem. És igen, a szolgáltató rendszerében is lehetnek hibák, mert ami működik, az el is tud romlani.

A szolgáltató a szolgáltatás biztosításakor egy meghatározott protokoll szerint jár el. Ebben meg van határozva, hogy mikor kell a hibát elkezdeni, a szolgáltatást visszaállítani, intézkedni az ideiglenes vételezés lehetőségéről.

Megsúgom: a szolgáltatók sokkal jobban teljesítenek, mint a közötted és a szolgáltató között létrejött szerződésben vállalt minimum célérték.


Ha édesanyád üzletében közületi hozzáférési pont van, akkor a szolgáltató megteszi/megtette a szükséges intézkedéseket. Ha lakossági "áramot" használ, akkor rá sem vonatkozik semmivel eltérő protokoll.


Igazából nem értem, hogy mi a probléma. Hamarosan lesz áram. Addig gyertyafénynél is lehet beszélgetni a családdal.

2012. jan. 4. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/12 anonim ***** válasza:

Károd megtérítésére vonatkozó "hozzászólásom": milyen károd keletkezik? Egy műszaki hiba esetén, amelyet okozhat rongálás vagy vis major is nem igazán beszélhetünk a szolgáltató kárfelelősségéről.

Hidd el, ha bemész a DÉMÁSZ-hoz, és közlöd, hogy neked 100%-os rendelkezési állású, redundáns rendszerhez való hozzáférésre van szükséged, meg fogják oldani. Csak fizesd ki.


Azt megint nem értem, hogy mit kell kifizetned. Ha a szolgáltató rendszerében van a hiba, a szolgáltató elhárítja. Ha a szolgáltatáshozzáférési-pontot követően van a hiba, akkor a szolgáltató össze fogja tenni a kezét, és MÉG PÉNZÉRT sem fogja megjavítani. Nem feladata, keress villanyszerelőt.

Ha egy fázis kiesett, bizony könnyen megeshet, hogy a szomszédban van áram. Sőt, nálunk pl. arra is volt már példa, hogy az emeleten volt áram, a földszinten meg nem :)

2012. jan. 4. 18:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/12 anonim ***** válasza:

"Bezzeg ha mi mint fogyasztók picit is vétkezünk jön a dorgálás:S"


A jelenleg hatályos, lakossági fogyasztóra vonatkozó rendelkezések alapján a "pici vétkezésre" a lakosságnak 60 napja (érted, hatvan nap, azaz 1440 órája) van. Ezt követően jogosult a szolgáltató korlátozni.

Te most ennek a kb. kétszázötvened részénél jársz.

2012. jan. 4. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/12 anonim ***** válasza:

"Ez normális dolog?"


Igen, teljesen normális dolog, hogy egy folyamatos üzemű rendszerben van egy pár órás hiba.

2012. jan. 4. 18:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/12 A kérdező kommentje:

A "károkat" szándékosan idézőjelbe raktam!!

Sajnálom, de nem hiszem el h az hogy 6 órája nincs áram az elfogadható lenne.. Akkor se értem meg, ha laikus vagyok.

Bár tisztában vagyok vele h nincs más választásom.


A fizetési kötelezettségeimmel és jogaimmal tisztában vagyok.

De 2 kezemen nem tudom megszámolni, hogy a tisztelt szolgáltató hányszor akarta átvágni a fejünket..

Ha 2 hetes fizetés elmaradás után telefonon zaklatnak.és fenyegetőznek. (most perpill nincs tartozás amúgy mielőtt ezzel jönne valaki)


Szóval én tudom h aki dolgozik csak az hibázik, de ez akkor is bosszantó.


De nyilván nem tehtünk más mint elfogadjuk.

2012. jan. 4. 19:02
 9/12 A kérdező kommentje:
de amúgy köszönöm a válaszokat természetesen elfogadom az enyémtől különböző véleményeket is.
2012. jan. 4. 19:05
 10/12 A kérdező kommentje:

amúgy a válaszok hatására picit csillapodtam és türelmesebb leszek.

A kérdést első dühömben írtam ki.

2012. jan. 4. 19:08
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!