Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Kedves lány olvasó, lenne...

Adxalbert kérdése:

Kedves lány olvasó, lenne kedved eljönni táncházba?

Figyelt kérdés
Érdekelne a táncházba járás (ír, magyar, népi dolgok), de csak mondjuk hetente, kikapcsolódás szinten, nem pedig komolyan együttesben. Sajnos az a tapasztalatom hogy nem mindig jut pár, végképp nem korosztályon belül. Ezért gondoltam hogy ha érdekel, esetleg meghívnálak. Igazán nem gond ha eddig nem próbáltad, én is elég kezdő vagyok. Alkalmazkodó vagyok minden téren (időpont, melyik táncház, ha sokáig tart hazakísérlek), amin nem tudok változtatni hogy 23 éves vagyok, 174cm :)

2012. ápr. 17. 17:22
 1/8 anonim ***** válasza:
Nem!
2012. ápr. 17. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
nem, mert utálok táncolni
2012. ápr. 17. 17:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim ***** válasza:
Menjél el fiúval táncolni! xDDD
2012. ápr. 17. 17:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
merre laksz?
2012. ápr. 17. 17:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
Bp, VI. ker.
2012. ápr. 17. 18:12
 6/8 anonim ***** válasza:
kár.. ha közelebb laknál, mondanám hogy gyere a mi tánccsoportunkhoz, mert fiúhiány van. :/
2012. ápr. 17. 18:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 DDD97 ***** válasza:
persze.:)
2012. máj. 1. 14:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 rejtőke válasza:
Én mennék. csak sajnos a III. kerületben lakom. de ez még a kisebb probléma. a nagyobb, hogy 15 éves vagyok. de ha gondolod... (nem vagyok béna kezdő!)
2012. júl. 14. 18:50
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.