Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Vettem egy babetta 207-es...

Ricsy kérdése:

Vettem egy babetta 207-es típusú motort éa az a probléma vele h nehezen indul és ha beindul is alig megy rá kell tekerni h kipörögjön, de vísszon végsebességre jó! Kérdéseb ez mitől lehet?

Figyelt kérdés
2013. ápr. 9. 21:40
 1/1 anonim válasza:

valószínüleg a karburátor csavargasd meg egy kicsit de ha nem vagy olyan szerelős tipus akkor szerintem vidd el szerelőhöz bár én 12 éves vagyok és sikerült mongyuk a net is a segítségemre volt itt megtalálod [link]



de kb ez a lényeg nekem is ez segített: Az állító csavarokat a Babetta 207 használati útmutatója szerint kell beállítani. Tehát a jobb oldali csavart teljesen betekerjük, majd

1 1/4 - 1 1/2 fordulattal kitekerjük. Ekkor megpróbáljuk beindítani a motort, majd ha sikerült, akkor felmelegítjük azt. Ekkor a bal

oldali csavarral beállítjuk a megfelelően alacsony alapjárati fordulatszámot. Próbáljuk meg elérni, hogy a hátsó kerék alapjáraton ne

forogjon, de a motor még ne is álljon le. Ez nem feltétlenül fog sikerülni, minden esetre olyan alapjáratot állítsunk be, hogy a motor

ne álljon le ha visszaengedjük a gázt!


Ezután állványon fülre óvatosan állíthatunk a keverékállító (jobb) oldali csavaron, de nagyon keveset! Ha kissé felpörög a motor,

akkor jó helyen járunk, ha le akar fulladni, akkor viszont épp rontunk a helyzeten. Ha állványon jól működik a motor, tehát van

alapjárat és gázadásra fel is pörög, akkor tegyünk pár próbakört is, hiszen attól lehet rossz a keverékarány mert terhelés nélkül

jól ketyeg a motor. Ha elértük a kívánt eredményt a keverékállító csavarral, végül mindig állítsuk be hozzá az alapjáratot is.


A jó beállítást a gyertyaképből is lehet látni. Ha a gyújtógyertya üzem után feket, olajos-lucskos, akkor túl sok benzint és túl

kevés levegőt kap. Ezt okozhatja a magas benzinszint, rosszul beállított porlasztó, de eltömődött légszűrő is. Ha a gyertya fehér,

száraz, akkor nagyon kevés benzint és túl sok levegőt kap, ez az elektródát tönkreteheti, a motor pedig kissé erőtlen ekkor.


Jó benzin-levegő keverék arány esetén a gyújtógyertya száraz, színe ún. őzbarna. Ekkor is lehet gond a motor működésével, pl. ha

a kipufogó rendszer valahol eltömődöt... De mivel teljes felújításról írok, így gondolom a kipufogó a próbaüzemkor már teljesen ki

van tisztítva.


Legvégül a gázbowden állítócsavarjával állítsuk be azt az állapotot, hogy a gázhúzónak csak minimális holtjátéka legyen, de azért

legyen. Megfeszült gázbowden esetén ugyanis nem az alapjárat állító csavar fogja az alapjáratunkat meghatározni, hanem az, hogy

a gázbowden éppen hogy áll, tehár akár a kormány elfordítása is okozhat felpörgő motort! Ellenőrizzük azt is, hogy a bowdenház

mindkét helyen a fészkében ül és nem támaszkodik fel a peremen

2015. szept. 24. 20:41
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!