Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mi történik, ha a szolgáltató...

Tibi0307 kérdése:

Mi történik, ha a szolgáltató túllépi a szervizelés vállalt határidejét?

Figyelt kérdés
Egy törött készüléket vittem el szervizbe a telekomhoz. Természetesen van rá biztosítás. Kaptam egy munkalapot, amiben 15 nap alatt vállalják a készülék javítását, ez egy pát napja letelt, de még mindig nem kaptam sms-t, hogy elkészült. Megtagadhatom az önrész kifizetését ilyen esetben?
2014. okt. 23. 16:41
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!