Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Foxpost csomagautomatákat...

Dittis kérdése:

Foxpost csomagautomatákat használta már valaki?

Figyelt kérdés
érdeklödnék hogy hogy történik az eladás?a vevö elöreutalja a vételárat?mekkora csomagot lehet küldeni?méretileg?
2016. jan. 8. 17:00
 1/8 anonim ***** válasza:

[link]

mindent megtalálsz a weboldalon..

2016. máj. 9. 15:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 Hargitai János ***** válasza:
67%
Az azért nincs leírva világosan hogy klle bármit írni a csomagra vagy sem.
2016. jún. 15. 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 anonim válasza:
70%
Ha végignézed a videot akkor abból az is kiderül, hogy kell-e valamit ráírni ;)
2016. jún. 15. 22:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim válasza:
világos, hogy telefonszámot kell ráírni.
2016. okt. 20. 20:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim válasza:
28%
Felejtsd el a Foxpost-ot, hacsak nem akarsz több mint egy hetet várakozni rá, amíg megérkezik a csomagod.
2018. nov. 22. 15:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim válasza:
51%
Soha többet Foxpost. Nyugtát, igazolást nem, 2x telefon után nyegle (Török Alexandra) ügyintéző végre elküldi egy szimpla reklamációs számot.Semmilyen érték megjelölés nincs, ha elveszik a csomag???A nettes felületen tájékoztató ár 699 Ft, az automatánál viszont 999 Ft
2019. máj. 2. 10:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim válasza:
28%

Magyar Posta alias a Foxpost, több mint egy hétbe telt mire egy szomszédos kisvárosba kézbesítettek. Ha regisztrálsz, akkor a csomagvarázsló menüben kell megadni az internetes feladáskor kapott kódot. Telefonszámot csak akkor, ha nem vagy regisztrálva.

Miért nem két érthető verzió van? Add meg a telefonszámot vs. add meg a kódot!

Annyira megtévesztő az automatán a kijelző, hogy másodjára két csomaggal is megtévedtem és a mobilt adtam meg. Állítólag visszatérítik, és segíítenek kivenni, mert regisztrálatlanul drágább, de hagytam, inkább kerülöm őket a jövőben.

2019. okt. 27. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim válasza:

Az elmúlt 1-2 hónapban összesen 12 alkalommal vettem igénybe a FOXPOST utánvétes szolgáltatását. Általában meg voltam elégedve a szolgáltatással, bár egyszer-kétszer belefutottam abba, hogy hiába autóztam a kiválasztott csomagautomata címére, a bankkártyám elfogadását a kártyaolvasójuk megtagadta, olvasási hibára hivatkozva. Természetesen a kártyának semmi baja nem volt, utána máshol tökéletesen működött. De nem is ez az igazán nagy baj a FOXPOST-tal, hanem hogy nem mindig sikerül a feladónak – ez esetben nekem – átutalni a neki járó utánvét összegét. A FOXPOST több hete tartozik nekem több ezer forinttal, amit nem csak hogy nem fizetnek ki, hanem háromszori felszólításomra még csak nem is válaszolnak!

Első alkalommal még a weblapjukon található kapcsolatfelvételi ívvel reklamáltam, amit természetesen ignoráltak.

Másodszor az ügyfélszolgálatuk e-mail-címére írtam panaszt, az eredmény ugyanaz volt, mint fent. Közben teltek a hetek de sem választ, sem pénzt nem kaptam. És most jön a csattanó, ajánlott, tértivevényes levelemre sem reagáltak semmit! Ebben a levélben már beígértem nekik, hogy ismételt kudarc esetén „megdolgozom” az internetet, hogy mindenkit tájékoztassak miféle céggel állnak szemben.

Ennek az ígéretnek teszek most eleget, de nem csak itt, minden elérhető véleményoldalon.

A másik ígéretemnek is eleget fogok tenni, bejelentést teszek a FOXPOST ellen a Fogyasztóvédelmi Hatóságnál.

2022. ápr. 22. 18:44
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!