Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » Mit tudok tenni ebben az esetben?

Mit tudok tenni ebben az esetben?

Figyelt kérdés

Vártam egy csomagot, ami a GLS Futárszolgálattal érkezett volna tegnap. Ránéztem az imánt a nyomkövetés opciónál. Elvilge tegnap megkísérelték a kézbesítést, de "A csomagot nem lehetett kiszállítni mert a címzett nem található." Erről nem kaptam semmilyen értesítést. Ugyanezen a napon "A csomagot nem lehetett kiszállítni, további cím adatok szükségesek."-jelent meg a csomagnál, ma pedig "A csomag betárolva a GLS raktárban.".

Ez mit jelent? Elvileg még a városban van a csomag. Hogyha felhívom holnap reggel az ügyfélszolgálatot, akkor van esély arra, hogy megkapom még aznap? Járt már valaki így?



2016. nov. 23. 20:41
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!