Kezdőoldal » Egyéb kérdések » Egyéb kérdések » A Telekomra hol és kinél...

A Telekomra hol és kinél lehet panaszt tenni? Egy hónapja várok a rendelésemre és még mindig semmi.

Figyelt kérdés
2019. márc. 11. 12:07
 1/4 anonim ***** válasza:
A Telekomnál. Szerintem, ha ez idő alatt sem kaptad meg a rendelés, az már törölve van. Hívd fel a Telekomot, valamelyik ügyintéző majd felvilágosít.
2019. márc. 11. 12:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim ***** válasza:
Vagy csak simán elakadt a túlbonyolított rendszerben. Mi is így jártunk. Nem vitte végig a folyamatot az első ügyintéző, ezért egy hónapig állt a rendszerben. Mikor felhívtuk lezárták, pár nap múlva jött a futár.
2019. márc. 11. 13:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 A kérdező kommentje:
Minden héten kétszer telefonálok és csak ígéreteket hallok. Múlt szerdán azt mondták pénteken megkapom, pénteken azt mondták hogy ma. Eddig semmi. Pedig már a vállalt 30 napon belüli kiszállításon is túl vagyunk. Röhej az egész
2019. márc. 11. 14:10
 4/4 anonim válasza:
a szerződés onnantól él, hogy átveszed (ha új szerződés), így nem köti a telekomot semmi
2019. márc. 15. 21:49
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!