Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Mit tegyek, ha 2 hónapja...

Mit tegyek, ha 2 hónapja rendeltem egy internetes webáruházból ételpárolót,3 hetet vártam, mire megkaptam (3-4 napot írtak szállítási időnek). Ezt vissza vittem, hogy kicseréljék, mert esztétikai hibás volt, és már 1 hónap eltelt azóta is?

Figyelt kérdés
Igazából nem zavart volna nagyon, az az esztétikai hiba, de úgy nézett ki, mint egy féreg. Arra is gondoltam, hogy majdnem 17.000 Ft-ért azért mégis adhatnának hibátlan terméket. Erre nincs jogszabály, hogy mennyi idő alatt kötelesek kicserélni egy ilyen ételpárolót?
2009. júl. 16. 08:43
 1/2 anonim ***** válasza:
Szia. Szerintem érdeklődj a fogyasztóvédelemnél, általában készségesen segítenek, és ők tudnak pontos választ adni erre, de úgy gondolom, hogy 1 hónap alatt réges régen biztosítani kellett volna egy hibátlan terméket.
2009. júl. 16. 09:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Szia! Felhívtam ma a fogyasztóvédelmet, annyit mondtak, hogy írjak a webáruháznak ez ügyben, vagy menjek be a webáruházba és ott írjak be a vásárlók könyvébe. Nem erre számítottam. :(
2009. júl. 16. 13:32

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!