Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Vásároltam az Extreme Digital-...

Vásároltam az Extreme Digital-tól egy Cisco routert. Kiderült, hogy a termék egy visszaküldött, hibás, ezek után eladták nekem! Mit lehet tenni egy garanciás ügyintézésen felül? Valamilyen ügyet szeretnék belőle, ezt már pofátlannak tarton!

Figyelt kérdés

2012. nov. 25. 23:00
 1/2 anonim ***** válasza:
Cseréltesd vissza !
2012. nov. 26. 00:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 Extreme Digital válasza:

Kedves Vásárlónk!

Sajnáljuk, ha hibáztunk. Természetesen a terméket kicseréljük, a szállítási költségeit átvállaljuk. Kérjük vegye fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot, a shop@edigital.hu címen vagy a 0614520090-es telefonon.

Az okozott kellemetlenséfért szíves elnézést kérünk!


üdvözlettel,

Extreme Digital Ügyfélszolgálat

2012. dec. 1. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!