Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Egyéb kérdések » Hogyan tudom átalakítani a 3...

Hogyan tudom átalakítani a 3 fázisú motoromat 1 fázisúvá?

Figyelt kérdés

Igazából nagyjából tudom csak még se 100% tiszta.2 kép lesz bent 1 a tipusáról 1 pedig a mostani bekötéséről kapcsoló táblájáról. Kérdésem leginkább az hogy most megy be 6 vezeték abból egy a földelés 3 az U1 V1 W1re megy és mi az a maradék 2 fekete ami semmit nem jelől!


Kérdőjel jelzett fekete vezetékek mik?


Tudom hogy ha 1 fázisut szeretnék a csillag pontot meg kell szüntetni és 3 vezeték kell majd hogy menjen bele 1db földelés 1db 0pont de melyikre ? Talán a V1re. És 1db fázis ami megy az U1re. Azt még kell egy kondenzátor de milyen és mekkora és azt ugye a U2 és W2 pont közé kell kötnöm?



[link]


[link]



2014. febr. 3. 15:14
1 2
 1/20 fúróferkó ***** válasza:

Áthidalni:W1-V1 és W2-V2 csavarokat

220 V tápfeszt kötni:U1-U2 -re

10-12 mikro/400 v (váltóáramú) kondit kötni:V1-U1 közé

Így a motor forgásiránya óramutatóval egyező lesz

A kérdéses kivezetések a motor tekercsekbe épített termisztoros hővédelem kivezetései.Ennek működtetéséhez külön feldolgozó elektronika kell

2014. febr. 3. 16:18
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/20 fúróferkó ***** válasza:

Bocs de mellényúltam!

A 220 V NEM U1-U2 !,hanem a W1-W2 re ( az áthidalásokra)

2014. febr. 3. 17:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/20 fúróferkó ***** válasza:

Na most már jól fogom írni!

áthidalni:W1-V1 és V2-U2 ,(bal alsó-középső) és bal felső- középső ,ide kötni a 220 V-ot.

Kondi :V1-U1

W2 üresen marad

2014. febr. 3. 17:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/20 A kérdező kommentje:
Tehát ami most van benne W1-V2 átkötés zöld vezeték és V1-U2 piros vezeték és a U1-W2 átkötés fekete akkor nem jó ? Pedig az úgy deltába van kötve!
2014. febr. 3. 18:58
 5/20 A kérdező kommentje:

Tehát akkor valahogy így gondolod ?


[link]


És az eredeti csillag-delta kötést mind a csillag mind a delta kötést megszüntessem és a lerajzolt alapján kössem be ?

2014. febr. 3. 19:05
 6/20 fúróferkó ***** válasza:

Bocsi.Későn vettem észre a legfrfrissebb kommentedet!

Igen ahogy pirossal berajzoltad ,azokat kell átkötni és megtáplálni.Ha más forgásirány kell ,akkor másképp kell áthidalni a kivezetéseket.Még azt is tudni kell,hogy a motor teljesítménye jóval kisebb lesz ,mint mint ami rá van írva a "leánykori" táblájára.

2014. febr. 5. 15:14
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/20 A kérdező kommentje:
És akkor amik vannak színes vezetékek azok hová mennek ? sehová ? vagy azokkal hidaljam átt a rajzon szerepelt szerint ?
2014. febr. 5. 15:48
 8/20 fúróferkó ***** válasza:

A kérdőjeles kivezetésekre gondolsz?

Oda nem kell semmi .

2014. febr. 5. 16:04
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/20 fúróferkó ***** válasza:

Újra megnéztem a kapocslécről készült fotódat,és félek nagyon nem világos valami .

Tehát:

A felső bal oldali tömszelencéből jövő kábel össze erét lekötöd a csavarokról.

Az alsó U2-W2 csavarokról levenni az áthidalást,és rátenni a felső (W1-V1)-re a V2-U2 csavaron ott marad.

Az alsó és felső áthidaló lemezekre kell kötni a 220 V-ot.

Az áthidalások alatt található M4 anyák alatti szines vezetékek a 3 db tekercs kivezetése ,nem szabad hozzányúlni,összekeverni,ott kell hagyni!

Remélem most érthető voltam!

2014. febr. 5. 16:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/20 A kérdező kommentje:
És akkor a kondit meg a V1-U1 közé kötöm be ?
2014. febr. 5. 17:05
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!