Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Kérem olvassák el! Tapasztalta...

Kérem olvassák el! Tapasztaltabb fotósoktól kérek segítséket?! (lent)

Figyelt kérdés

Hamarosan, tervezzük egy Canon EOS 600d vásárlását. Én nagyon szeretek fényképezni, és van egy Canon Powershot SX 130 IS gépem, amin gyakoroltam a kézi beállításokat. Az a kérdése, hogy egy ilyen bridge gépen mint ami most van, lehet-e gyakorolni, egy DSLR gép használatát. Ha a 600d-n van tanuló mód, vagy könnyített mód azon lehet-e gyakorolni? Ha nincs, mennyire nehéz megtanulni ennek a maga kategóriájában legmagasabb szintű gép kezelését. Ezeket a gépeket úgy alakították ki, a kezdő kategóriában ha bármelyiket veszi az ember, könnyebb a használata bármelyikhez nyúl? Egyéb félelmeim vannak a géppel kapcsolatban. És akkor mondjuk úgy, hogy kezdő vagyok ezen a téren, jogos a félelmem?


És még egy kérdés, ha a Scott Kelby által írt, Digitális fotózás 1-ből tanulok, az hasznos könyv?


Nagyon szépen köszönöm a válaszokat!


14/L



2012. aug. 16. 11:40
 1/7 anonim ***** válasza:
100%
Félelmed nem jogos. Minden átlagos képességű ember tud fotózni tükörreflexes géppel is. Az EOSon van teljes automatika program, ilyenkor csak el kell sütni a gombot. Nem szégyen használni, ha nem vagyok biztos a saját beállításaimban akkor automatában is csinálok képet a kompozícióról.
2012. aug. 16. 12:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/7 anonim ***** válasza:
100%

Lehet automatán is fotózni, csak minek. Mármint, akkor minek a drága dslr?


Egyébként a félelmek nem jogosak. A 600D - mint bármelyik belépő szintű dslr - kiválóan alkalmas a gyakorlásra, a technika megismerésére.


A Scott Kelby-féle könyvek jók, bár előtte azért célszerű az alapfogalmak tisztázása, megismerése, megértése.


A 600D-n emlékeim szerint nincs tanuló-mód, bár szerintem ez felesleges is.

2012. aug. 16. 12:17
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/7 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! :D
2012. aug. 16. 13:48