Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Milyen Digitális fényképezőgép...

Milyen Digitális fényképezőgépet ajánlanátok (cserélhető objektíves)?

Figyelt kérdés

A lényeg, hogy cserélhető objektíves legyen és ha lehet Nikon vagy Canon.

Nem feltétlenül tükörreflexes gép kell, mert túl drága és még kezdő vagyok, de láttam már 28 000Ft-ért is Nikon D70 vázat 30 000 expoval.

Most 29 000 Ft-om lenne rá, de karácsonyig még jönne hozzá kb. 20-25 ezer Ft.

Használtat vennék. Ezt a két gépet néztem: Nikon D70, Canon EOS D10

Esetleg írnátok légyszi erről a két gépről?

Esetleg tudnátok adni néhány jó tanácsot, mire figyeljek, melyik márka jó még a fenti kettőn (Nikon, Canon) kívül? A fujifilm-ről pl. azt olvastam, hogy a fényérzékelője (nem biztos, hogy így hívják) nem olyan jó.



2012. nov. 28. 22:39
 1/3 anonim ***** válasza:

Ezek csak vázak, még kell hozzá objektív.

Újonnan a vázak 130-150 forint környékén indulnak (ezek az alapszintűek), az objektívek is több tízezerbe. Használtak kb. féláron lehet hozzájutni azokhoz amik már le vannak használva.


Ilyen olcsón amit látsz az már egyrészt nagyon régi (7-8 év ebben a világban nagy lépték), és szintén lehasznált lehet. 30-ért még mindig csak egy vázad lenne, egyszerűen ez a keret túl alacsony. Egy jó állapotban lévő használt szett olyan 60-100e ezer között van.

2012. nov. 28. 22:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
Értem. A többi márkáról tudsz valamit? Vagy csak Canon vagy Nikon?
2012. nov. 29. 13:04
 3/3 anonim ***** válasza:

Canon 10D jó gép, nekem is van, de nem tud EF-S objektíveket fogadni, így csak a drágább, jobb minőségű optikák mennek fel rá. Canon 20D + 18-55 IS II a legjobb, amit kevés pénzért kapni lehet, de ez kicsit felette lesz a keretednek még karácsonykor is, plusz akár hónapokat kell börzézni, hogy találj. Viszont tényleg jó.