Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Van egy Canon EOS 100D milyen...

Van egy Canon EOS 100D milyen obit vegyek? De nem igazán tudom hogy megy ez főként portré és természet fotózásra használnám.

Figyelt kérdés
elég kezdő vagyok előre is köszi a válaszokat ja és árban ha lehet ne csillagászatiit persze tudom nem olcsók dolog.
2017. jan. 19. 16:01
 1/5 anonim ***** válasza:

40ezerért Canonra


[link]


állítólag jó kompromisszum kezdőknek

2017. jan. 19. 16:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Amit az első említett az csak portréra jó.

Kérdező: Milyen természetre gondolsz? (makró, madár, nagyvadak, táj, akár vízalatti, stb.)

2017. jan. 19. 17:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Ha megy a manualitás akkor Jupiter 11 135mm f/4 vagy Canon FD 85mm f/1.8 SSC. Mindkettő AF nélküli, de megéri a képminőséget, mert a Jupiter nagyon éles f/4-en is. Viszont van egy kis baj ha már a Jupitert akarod. Akitől veszed, mindenképp próbáld ki az obit, mert ezt 6 különböző gyárban csinálták és nem biztos hogy ugyan azt a jó félét kapod mint amilyet én kifogtam. Portréhoz tökéletes, és kB 10 ezerért találsz is, csak kell hozzá egy adapter, attól függ hogy milyen csatlakozású az objektív, ugyan is ez van Leica M39-re, M42-re és Kiev bajonettre. A Canon FD meg ugye értelem szerűen FD bajonett, ehhez is kell egy átalakító.
2017. jan. 19. 18:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

A portré vs természet fotózás általában olyan, hogy az egyikre egy teherautó jó a másikra egy sportkocsi, és kevés a sportos teherautó :)


Egyébként pedig nem létezik olyan, hogy természetfotózás. A makrótól, a tájképen át, a virágoktól az apró félős madarakig, a lesből fotózástól a távolról cserkészésig rengeteg válfaja van, és mindegyik más felszerelést kíván.

2017. jan. 19. 21:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
100%