Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Canon eos 600 vagy Nikon D3300?

Canon eos 600 vagy Nikon D3300?

Figyelt kérdés
Portré és tájképhez kéne, kezdő vagyok. Melyiket ajánlanátok? Vagy ha nem ezeket akkor ilyesmi árkategóriában tudnátok valamit javasolni?

2016. dec. 1. 17:52
 1/8 anonim ***** válasza:
Bármelyiket megveheted, nem fogsz csalódni egyikben sem.
2016. dec. 1. 22:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:

A 600D jobban össze van rakva, mint a D3300.

(Nikonosok mindjárt jönnek és lepontoznak..)

2016. dec. 2. 15:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
És a Canon 1300D? Az jobb a 600D-nél?
2016. dec. 2. 16:26
 4/8 anonim ***** válasza:

Nem pontozlak le, bár megérdemelnéd. Én nem vagyok Nikonos, de még csak Canonos se, de ennek a "melyik jobb" vitának semmi értelme, és épp ezért írtam Pentaxosként, hogy bármelyiket megveheti. Aki Nikonnal kezdte, annak értelemszerűen a Nikon a favorit, aki Canonnal, az arra esküszik. És ha egy Nikonos Canonra váltana, semmi újat nem találna benne, de még csak jobbnak se tartaná. Én személy szerint nem vennék Canont, mert a színei nem tetszenek, kevésbé dinamikus a Nikon és a Pentax gépek képeihez képest, nekem olyan fakó, színtelen. A marketingje viszont nagyon jó, amit meg is fizettetnek a vásárlóival bőven.

[link]

[link]

[link]

2016. dec. 2. 18:59
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim ***** válasza:
0%

snapsort :D

Jó vicc

Mivel szóba került a 600D,ezért gondolom használtat akarsz venni.Ha portré és tájkép,akkor 5D.Ezeket a játékokat meg felejtsd el!

2016. dec. 3. 10:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 anonim ***** válasza:
69%
Nem mindenkinek van 1 millája fényképezőgépre. Te vagy a vicc.
2016. dec. 3. 10:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
5D-ből van négy, a régiek olcsóbbak. Egy kettesnél még elég nagy a valószínűség, hogy bírja egy ideig.
2016. dec. 3. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza: