Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Milyen fényképezőgépet érdemes...

Milyen fényképezőgépet érdemes vennem?

Figyelt kérdés
Teljesen amatőr vagyok, gyerektáborokat, családi kirándulásokat, műemlékeket stb... fotóznák. Jó lenne ha belső terekben is szép képeket csinálna. Beállításokhoz nem nagyon értek, általában az automata funkciót vagy a különböző helyzetekre (sport, színpad, naplemente stb...) készített gyári beállításokat használom. 50-60 ezret tudunk rászánni. Jó volna ha jobb fotókat csinálna mint az Iphone 5 telefonom. Ha csak annyit tudó gépeket lehet ennyi pénzért venni akkor úgy gondolom felesleges pénzkidobás fényképezőgépre is költeni. Lehet ennyiért olyan gépet kapni ami megéri?

2017. jún. 11. 10:56
 1/9 anonim ***** válasza:

Túl sok különbséget nem fogsz tapasztalni. A nagyobb érzékelő miatt főleg gyenge fényben kevésbé zajosodik egy fényképező képe mint a telefoné, meg aztán van optikai zoom, ami a telefonon nincs. Az ötvenezres kategória még nagyon az alja.


Mondjuk ugyanennyiért használtan már lehet hasznos dolgokat találni...

2017. jún. 11. 11:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
Ha ennyi a keret, akkor egy bridge-dzsel jársz jól. Mondanám, hogy használt DSLR de az csak akkor éri meg, ha manuálisan használod. Egy amatőrnek hasznosabb lehet huszon, harminc-szoros zoom, mint a nagyobb szenzor.
2017. jún. 11. 12:48
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
53%

"használt DSLR de az csak akkor éri meg, ha manuálisan használod"


Ezt a rettenetes baromságot hol olvassátok, gyerekek? Azért találták fel és építik be a gépekbe a rekesz- és záridő-előválasztást, hoyg ne kelljen manuálisan bohóckodni. Az autófókusz is nagyszerű találmány, nem viccből van. Manuális... Nagyon kevés olyan szituáció van, amikor manuális módot kell használni...

2017. jún. 11. 12:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/9 anonim ***** válasza:

Ő akkor is a "point and shoot" kategóriába tartozik- nem sértésből.