Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Fényképezőgépek, kamerák » Ennek az állványnak miért...

Ennek az állványnak miért ment le ennyire az ára?

Figyelt kérdés
[link]

2017. okt. 8. 10:16
 1/5 anonim ***** válasza:

Kicsit belekapott már a rozsda, így aztán.... :D


Nem mindegy? Legvalószínűbb, hogy kegyetlenül túlárazott volt és nem vette a kutya sem. Szerintem még ennyit sem ér.

2017. okt. 8. 10:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
Talán azért mert több mint 4 éves termék és a két üzletből ahol kapható az egyikben 2 darab van a másikban pedig az utolsót árulják ennyiért.
2017. okt. 8. 11:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Kifutó modell. Ha kell egy csapj le rá!
2017. okt. 8. 13:54
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

a termékek árai jelentős részben virtuálisak. egy csomó tényezőtől függnek. például attól, hogy hova pozicionálja a gyártó, mennyire tartja eladhatónak a kereskedő, meg persze a különféle fejlesztési és előállítási költségeknek is meg kéne belőle térülnie, de a fejlesztési és egyéb márka költségeket a termék teljes életciklusára szokták kiszámolni. ezek általában az árat növelő tényezők.

a csökkentő tényezők meg azok, hogy épp bevezetni próbálnak valamit a piacra, ezért alacsonyabb áron többet ki akarnak belőle tolni, hogy jól menjen, vagy egy bolt/hálózat nagy mennyiséget berendel valamiből, így tud egy csomót engedni belőle anélkül, hogy vesztesége legyen rajta. sok esetben a saját nyereségükből is engednek a boltok (vagy akár veszteséget is bevállalnak), hogy minél többet eladjanak valamiből és/vagy hogy a jó árakat használják reklámként, hogy tőlük vedd meg nem csak ezt a terméket, hanem mást is, mert ha már ott vagy az akciós termékért, akkor viszel még nem akciósat is, amin akár több is lehet a nyereségük. meg persze van az a helyzet is, hogy valamit nagyon nem vesznek és akkor le kell vinni az árát, hogy megszabaduljanak tőle, mert amíg a régi ott van, addig nem lehet/érdemes újat rendelni belőle, vagy csak foglalja a helyet és nem lehet a helyére mást tenni a polcra. ilyenkor vagy a gyártó/forgalmazó vállalja be a termék sikertelenségét és utólag ad jóváírást a termék árából a kereskedőnek, vagy a bolt nyeli be, hogy kár volt valamit megrendelnie, mert nem tudta eladni - persze általában ezt is reklámra és akcióhoz használják fel, mert úgy jófejségnek tűnik, nem kudarcnak.


meg persze van olyan is, hogy valami sosem került annyiba, vagy nem ért annyit, mint amit kiírnak rá korábbi árnak, csak nagyobbnak akarják feltüntetni az akciót. persze ha túl nagy a különbség, akkor érdemes gyanakodni.


hogy itt most konkrétan melyik az oka, azt valószínűleg sosem fogod megtudni. és nem is igazán számít. annak érdemes utánanézned, hogy az adott termékről mik a visszajelzések, megfelel-e az igényeidnek és számodra ér-e annyit, amennyiért megkaphatod. aztán hajrá, ha igen.


én egy kicsi és olcsó állványt vettem magamnak, de még azt is alig használom, eddig konkrétan nem érte meg megvennem. ha te gyakrabban használod, akkor neked jobban megéri.

2017. okt. 9. 11:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Oké, köszi 😀
2017. okt. 9. 16:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!