Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Tényleg olyan katasztrofálisak...

Tényleg olyan katasztrofálisak a Whirlpool készülékek és a szervizelésük?

Figyelt kérdés

Eddig a hűtőgépek kategóriájában azt gondoltam, hogy elég jó, de mindenhol csak panaszt hallok rá, főleg a szervíz és a garancia vonatkozásában.

Nemrég romlott el egy drága garanciás Whirlpool hűtőm, de a szervíz csak hiteget a cserével, mire számíthatok?

Eddig legnagyobb meglepetésemre csak rosszat olvasok ezzel kapcsolatban.



2019. aug. 16. 00:07
 1/4 anonim ***** válasza:

A hűtő javítás mindig lutri, mindegy mid van.

Nyilván a vélemények többsége negatív, mert a nagygépeknél nem megy olyan olajozottan a folyamat mint egy kisgépnél.

Arra is számíthatsz hogy próbálnak 100% bizonyosságot szerezni, mielőtt cserélnek, nem mindegy hogy egy drága gépet leselejteznek vagy sem.

Én ezért kerülöm a csupa elektronikával töltött masinákat.

Lehetőleg faék egyszerűségűt veszek, aminek a javítása nem haladja meg a 8 osztályos végzettségű szervizes tudományát sem.

2019. aug. 16. 12:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:

Engem az lepett meg, hogy nem szerelőt küldtek, hanem egy öltönyös úriembert, aki szinte rá sem nézett a hűtőre, úgy konstatálta, hogy javíthatatlan, aztán javasolta a csereutalványt, de azóta semmi sem történik.

Az ügyfélszolgálat csak hiteget, panaszaimra semmi válasz.

Rendőrséghez, vagy Fogyasztóvédelmi Hatósághoz kell fordulnom?

2019. aug. 16. 12:13
 3/4 anonim ***** válasza:
Nagymamámnak Whirlpool mosógépje van 1993 óta, azóta működik. Az újabb Whirlpool gépekkel nincs jó tapasztalatom.
2020. márc. 28. 02:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim ***** válasza:
100%

" a szervíz csak hiteget a cserével, mire számíthatok?"

Arra, hogy nem a szerviz az, aki cserél.

A szerviz lead egy jelentést, hogy szerinte csere. Nekik nincs másik hűtőjük hogy odaadják neked. Nem is a szerviz kapja meg a cserekészüléket, semmi közük hozzá gyakorlatilag. Nagyjából értelmetlen is ilyenkor rajtuk keresni, ha már egyszer ők elismerték, hogy nincs értelme a javításnak.

Van annak a cégnek ügyfélszolgálata, meg kell keresni őket hivatalos formában, hogy nyilatkozzanak. Kérhető ilyen es etben a vásárlói szerződéstől való elállás is többek között. Megvetted, javíthatattlanul, vagy jelentős többletköltség nélkül, esetedben jelentős időkésledelem nélkül ha nem oldható meg a vásárlói igény, akkor jogosnak tekinthető az elállás.

Ilyen esetekben minden kommunikációt javasolt írásos formában bonyolítani, ami vitás helyzetben a fogyasztóvédelem felé továbbítható.

Ott azzal nagyon nem tudnak mit kezdeni hogy telefonálgattál és mit mondtak neked, de az email vagy postai üzenetváltások dokumentumai magukért beszélnek.

2020. márc. 28. 11:15
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!