Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Segítséget kérek, egy Philips...

Bagiracica kérdése:

Segítséget kérek, egy Philips HD 8831 kávéfőző nem indul. A hibakódja 15. Elkezdené mosni a rendszert, kijelzi, és megáll, semmire sem reagál, mintha "lefagyna". A többszöri újra indítással sincs változás. Kérdésem, mit tegyek?

Figyelt kérdés
2020. márc. 1. 15:43
 1/1 anonim ***** válasza:
Részlet a kézikönyvből: "Kapcsolja ki akészüléket, majd 30 másodperc múlvakapcsolja vissza. Próbálja meg ezt 2-3 alkalommal. Ha a fentiekben leírt megoldás hatására nem tűnik el a kijelzőről a hibakód ikonja, és nem áll helyre a készülék normális működése, hívja a Philips Saeco forródrótot. Elérhetőségeink megtalálhatók a garanciafüzetben, illetve a www.saeco.com/support weboldalon."
2020. márc. 1. 15:54
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!