Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Alza.hun vasarolt kapszulas...

Alza.hun vasarolt kapszulas kavefozot hogy lehet visszakuldeni?

Figyelt kérdés
Nem vagyunk megelegedve a geppel ezert szeretnenk visszakuldeni.Nem hasznaltuk meg,tehat elvileg atveteltol szamitott 14 napon belul lehet visszakuldeni.Engem az erdekelne,hogy ha ennek mi a menete? Illetve ha keszpenzben fizettem a futarnak hogy teritik vissza penzt? Ja es nem kaptam szamlat a futarol,vagy az emailes megrendeles szamit szamlanak?

#kávéfőző #Alza.hu #elektronikai eszkoz #kapszulas kavefozo
2020. jan. 7. 14:54
 1/9 Koplárovics Béci ***** válasza:
2020. jan. 7. 14:56
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
2020. jan. 7. 14:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 A kérdező kommentje:
Koszonom,de arra tovabbra se latom a valaszt,hogy keszpenzzel torteno fizeteskor hogy kapom vissza a penzem
2020. jan. 7. 15:00
 4/9 anonim ***** válasza:

Csupán azért, mert rossz helyen érdeklődsz. Ilyen kérdésekkel fordulj hozzájuk:

[link]

2020. jan. 7. 15:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/9 anonim ***** válasza:
Amiket linkeltek,ott minden információ megtalálható
2020. jan. 7. 15:58
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/9 Koplárovics Béci ***** válasza:

"keszpenzzel torteno fizeteskor hogy kapom vissza a penzem"


Ahogyan kéred, célszerű banki utalással kérni, ehhez meg kell adnod a bankszámlaszámodat.

2020. jan. 7. 17:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/9 anonim ***** válasza:

Na, látom nem vagyok egyedül, Te is megszívtad az Alzával! 😒

segito@alza.hu vagy info@alza.hu valamelyikére küldj egy e-mail-t a rendelési számmal, és írd meg a problémádat, és hogy mit szeretnél! 2 nap alatt feldolgozzák az üzenetet, majd e-mail-ben vagy telefonon add meg a telefonszámod, és egyeztetett napon küldik a futárt, aki minden gyári tartozékkal együtt a saját visszazárt dobozában átveszi tőled a terméket és ad egy elismervényt. Ezután ezt jelezd nekik e-mail-ben, és hogy kéred vissza a pénzed, majd add meg a bankszámlaszámod!

Ezt is kb. 2 nap alatt dolgozzák fel, de most ez vagy rendszerhiba, vagy ők nem értenek a szóból! 😡😤🤯 Ugyanis ma megkaptam egy újabb visszaigazoló e-mail-t, amiben választási lehetőségként vagy egy újabb rendelésnél vonják le az összeget az árból, vagy a bankszámlára visszautalják a pénzt. Én ez utóbbira nyomtam rá, kérték újra a rendrlési számot, megadtam, erre visszajelzett a rendszer, hogy "Köszönjük megrendelését!" Pedig én nem rendeltem újra, hanem a pénzemet szeretném visszakapni, szóval holnap megint fel kell hívni az ügyintézőt, már 1 hete megy ez a hercehurca! 🤬

2020. jan. 12. 22:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/9 anonim válasza:
előző megjegyzéshez: mi lett a végeredmény? Nagyon érdekelne...
2020. febr. 19. 21:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/9 Scream85 válasza:
Megkérdezhetem csak kíváncsiságból, hogy ha még nem is használtátok akkor mi nem jött be? Nem tetszik külsőre vagy mi a gond?
2020. febr. 21. 17:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!