Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Milyen szerelési munkákat...

Milyen szerelési munkákat kell elvégezni, ha kerámialapos (3 fázist igénylő) tűzhelyet szeretnék beszereltetni? Részletezem a paramétereket: (Teljesen laikus vagyok. )

Figyelt kérdés

1.A villanyóra Elster ME 2E KI.2 10-60A, 230V 50 Hz. Az óra lakáson kívül van...


2.A lakásban a megszakítótáblán 5 db megszakító van:


- B6 230/400... (4500)

- C16 340/400... (4500) - (Ebből összesen 3 db van)

- B10 230/400 (3000)


Az utolsóra van minden konyhai konnektor kötve + még más is a lakásban, úgyhogy jelenleg sem tud egyszerre működni mikró, mosogatógép, fritőz... kettő sem együtt :(


Kérdéseim:

1.A villanyórát nagyobbra kell cserélni (ELMÜ-vel). Kb. mennyibe kerül?


2. A kismegszakítóknál az látszik, hogy a lakásban bent van a 3 fázis, és másik megszakítóra kötve működhetne a villanytűzhely?


2011. szept. 3. 15:29
1 2 3
 21/27 A kérdező kommentje:

Valamilyen Elektrolux tűzhelyet szeretnék.


Az lehetséges szerinted, hogy a kombi tűzhelynek, aminek csak a sütő része villany, annak "simán" elég az 1 fázis?

2011. szept. 13. 08:34
 22/27 anonim ***** válasza:
Igen! Ha csak a sütő villany elég 1 fázis is,de a vezeték keresztmetszet legalább 2,5 mm2 réz legyen!
2011. szept. 14. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 23/27 A kérdező kommentje:

Hát most kicsit jegelem mindenképpen a témát, de mindenképpen hasznos volt a beszélgetés, főleg Veled!:)


Lehet, hogy a kombi mellett fogok dönteni, mivel ez jár a legkevesebb felfordulással, meg szerelési költséggel, bár ahogy számolgattam így lenne a legdrágább az üzemeltetés, a dupla számla miatt. De lehet, hogy rosszul kalkuláltam, és nem nagy eltérésről van szó amúgy sem.

Viszont így nem kellene több tíz ezer forintot kifizetni a gázóra leszerelésre (ha nem akarok alapdíjat fizetni) és a többi és a többi...