Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Háztartási gépek » Elromlott a hűtőnk, jótállási...

Elromlott a hűtőnk, jótállási időn belül, a régit elvitték, újat nem hoztak, ilyenkor mi a teendő? Valaki ért ehhez?

Figyelt kérdés
Októberben elromlott a hűtőnk. Kijött a szerelő, azt mondta nem lehet megjavítani, mert valami gáz(?) elfolyt a motorban, kapunk újat. Ahol a hűtőt vettük, az a bolt megszűnt jogutód nélkül. Hívtuk a whirpool-t már mindenkit, amilyen elérhetőséget kaptunk, de semmi sem történik. A régi hűtőt elvitték, sem újat, sem az árát nem kaptuk meg. 100.000 Ft-os hűtőről van szó, szóval annyira nem is mindegy.. Valaki volt ilyen helyzeteben? Mi ilyenkor a teendő?? Fogyasztóvédelem segíthet? Várom a válaszokat, és előre is köszönöm.

2016. dec. 15. 22:15
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Ki vitte el és hova? Oda kell menni asztal verni. Jegyzőkönyvet kaptál az egészről?
2016. dec. 15. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 anonim ***** válasza:
100%

A garancia tekintetében a forgalmazó aki felelősséggel tartozik, őket keressétek.

Ha nincs eredménye, akkor az összes rendelkezésre álló infóval és dokumentummal a fogyasztóvédelemnél kell jelentkezni akár levél, akár email formájában.

2016. dec. 16. 08:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/14 anonim ***** válasza:

A garancia tekintetében miért a forgalmazó a felelős? ez nem igaz. Kisebb tételeknél esetleg ahol nincs garancia levél, hanem csak blokk, de nekem erre is volt példám és a forgalmazó cserélte a kis gépet.

De egy hűtőnél a márka szervízt kell hívni akik a garancia jegyen fel vannak tűntetve. Őket hívtad? ők vitték el? Azt kell most hívni aki elvitte. remélhetőleg a márkaszervíz volt mert ha nem és még papírt sem kaptál akkor sajnos ellopták a hűtődet.

2016. dec. 19. 14:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/14 anonim ***** válasza:
bocsi igen félre olvastam a forgalmazó magyarul aki gyártj vagy importálja. Egy Whirlpool esetében a whirlpool magyarország és márkaszervízei. A lénegy hogy nem feltétlen ahol vettet szóval mindegy hogy megszűnt.
2016. dec. 19. 14:50
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:
A márka szervíz vitte el a hűtőt, őket hívtunk, kaptunk egy email címet, hogy hova küldjünk levelet, küldtünk, 2 hónapja, ja nem több, de válaszra sem méltattak. írtunk mégegyet, de semmi.
2016. dec. 23. 22:49
 6/14 anonim ***** válasza:
Nem számít, a forgalmazónak reklamálj, majd a többit elintézi.
2016. dec. 23. 22:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/14 A kérdező kommentje:
A hely ahol vettük megszűnt, jogutód nélkül, már leírtam. Mégis hogyan reklamáljak így??
2016. dec. 24. 17:55
 8/14 anonim ***** válasza:

szerintem tisztázzuk, hogy ki a forgalmazó mert már én is belezavarodtam :) az első leírásom volt a jó. Nem a forgalmazó felel a garanciáért. Csak aztán már én is félre értettem mert volt ahol szintén rosszul írták hogy a forgalmazó az aki magyarországon pl forgalmazza, de nem. Itt ezt a törvényből vettem. "forgalmazó: az a vállalkozás, amely a terméket közvetlenül a fogyasztó részére forgalmazza" Ebből én úgy értem, hogy a bolt a forgalmazó.

A forgalmazó a Te esetedben az a bolt ami megszűnt. De neked a gyártóhoz illetve a márkaszervízhez kell fordulni. Ammenyiben mint írod a márka szerviz vitte el és ők nem válaszolnak akkor fordulj a márka képviselethez. Illetve ha tudsz menj el személyesen a szervízbe.

2016. dec. 30. 10:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/14 anonim ***** válasza:

Tisztázzuk.

Vettél valahol valamit, "A" helyen, ami nem szerviz.

Elromlott, "B" helyre került, ami márkaszerviz.

Közben az "A" hely bezárt.

A "B" helyről nem tudod visszaszerezni a cuccod.


Gondolom azért van egy sajtpapírod ami igazolja azt hogy átvette valaha valaki tőled és mi a típusa, mikor történt.


Jól értelmeztem?

2016. dec. 30. 12:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/14 anonim ***** válasza:
9.-nek: én is kérdeztem, van e bármi átvételi jegyzőkönyv, de nem válaszolt rá. Tán azért, mert úgy adta át, hogy nem kapott?
2016. dec. 31. 21:05
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!