Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Vettem egy Galaxy A70 nevű...

Karesz011 kérdése:

Vettem egy Galaxy A70 nevű okostelefont, de valahogy nem kártyafüggetlent sajnos. Hogyan és hol lehet kártyafüggetlenné tenni?

Figyelt kérdés
Magyar o. vettem meg és Kárpátalján élek. Bele rakom az itteni Sim kártyát és nem fogadja el, valami hálózatzár pinkódot kér és egyszerüen nem tudom mi lehet vagy mit kell vele csinálni. Javasolták hogy vigyem el egy Samsung műhelybe, de akkor megmarad a garancia ha függetlenné teszik vagy tulajdonképpen mi történik ott?

2019. okt. 26. 19:12
 1/5 anonim ***** válasza:

A Magyar jogszabályok szerint ha beviszed ahhoz a szolgáltatóhoz ahol vetted, (és nem részletre vetted) akkor kötelesek ingyen kifüggetleníteni.


Én is éltem evvel a jogommal, működik.

2019. okt. 26. 19:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

nem kell bevinni.

Én telekomos vagyok, ezért ezt linkelem.

De szerintem másik szolgálatónál sem kell bevinni a telefont


[link]



Hogyan juthatok hozzá díjmentesen a hálózati korlátozás feloldásához szükséges kódhoz?

A Telekom a mobilkészülékek döntő többségét már most is kártyafüggetlen módon értékesíti. Ha készülékedet még hálózati korlátozással ellátva vásároltad Társaságunknál, akkor a feloldó kódhoz a nap 24 órájában kényelmesen és sorban állás nélkül juthatsz hozzá ügyfélszolgálatunkon.


A feloldáshoz kérjük, hogy:


igényed küldd el online, vagy

hívd a 1414-es telefonszámunkat (Hogyan kommunikáljak Vandával?),

Külföldről a +3612659200 szám felhívásával adhatod le igényedet.

Az SMS-t az igény leadásától számított egy munkanapon belül küldjük ki.


Készüléked IMEI számát legegyszerűbben a tárcsázóban a *#06# kód bebillentyűzésével - és szükség esetén a hívásindító gomb megnyomásával - kérdezheted le.


Az IMEI számhoz az eszköz menürendszerén keresztül is hozzáférhetsz. Az erre a célra szolgáló menüpont készülékenként, gyártónként, szoftverenként eltérő lehet.


Fontos információ, hogy ha készülékedet külső szervizben cseréltük (ún. fődarabcsere történt), abban az esetben az új IMEI szám nem található meg rendszerünkben. Ilyen esetben a feloldási folyamat elindítását legközelebbi üzletünkben kérheted. A gyorsabb ügyintézés érdekében javasoljuk, vedd igénybe az időpontfoglalás lehetőségét honlapunkon.

2019. okt. 26. 19:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:
Egyetlen legális módja a szolgáltató, mivel ők tették függővé.
2019. okt. 26. 20:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

"vigyem el egy Samsung műhelybe, de akkor megmarad a garancia ha függetlenné teszik"

Ott nem teszik függetlenné.

2019. okt. 26. 23:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Hol veted? Szolgáltatónál vagy valamilyen GSM boltban használt mobilként ? Vagy magánszemélytől? Kéz alatt.
2019. okt. 27. 04:00
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!