Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Meg illet a garancia vagy nem?

Meg illet a garancia vagy nem?

Figyelt kérdés
Sógorom tavaly nyáron vásárolt egy telefont 2 éves hűségnyilatkozattal és a telefonra is vállalt 22 havi törlesztést. A megvásárlást követően egy hónapra kapott egy sokkal jobb készüléket a fiától a születésnapjára. A szolgáltatótól vásárolt készüléket ezért nem használta tovább. A készüléket el adta nekem azzal a feltétellel hogy a megmaradt készülék törlesztő részleteket fizetem tovább én. Ez gyakorlatban annyit jelent hogy oda adtam neki minden hónapban a törlesztő részletet. a Készülék meghibásodott és hiába van nálam a garancia papír meg a számla a szolgáltatónem hajlandó a készüléket megjavítani mondván a telefon IMEI száma alapján nem az én készülékem és örüljek hogy nem tiltják le. A sógorom és köztem papír nem készült az adásvételről és hiába mondtam a sógoromnak hogy írjunk egy papírt arra ő nem hajlandó mint ahogy arra sem hogy ő járjon el. Meghatalmazást sem kíván adni hogy a nevében eljárhassak. Megtagadhatja a garanciás javítást a szolgáltató? A garanciajegyen az van hogy "A jótállásból eredő jogokat a dolog tulajdonjogának átruházása esetén az új tulajdonos érvényesítheti" A Garanciajegy eleve nem is névre szóló csak a számla.

2020. aug. 29. 07:36
1 2 3
 1/24 anonim ***** válasza:
100%

Igen, megillet.


Eredeti jótállási jeggyel kötelező szervizelniük.


Akkor kéne csak meghatalmazás, ha biztosítási ügyet rendeznél.


"a telefon IMEI száma alapján nem az én készülékem és örüljek hogy nem tiltják le"


ezt inkább nem is kommentálom

2020. aug. 29. 08:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/24 anonim ***** válasza:
Ez melyik márka?
2020. aug. 29. 08:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/24 A kérdező kommentje:
Huawei
2020. aug. 29. 08:35
 4/24 anonim ***** válasza:

Elvileg ha elkéred a Vodatol a garanciat akkor a markaszerviz el kell hogy fogadja.


Most a Voda vagy a Huawei fenyegetőzött az IMEIvel?

2020. aug. 29. 08:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/24 anonim ***** válasza:
100%
Én még olyat nem hallottam, hogy bármilyen készüléket csak a tulaj vihet be garanciális javításra! Le akarnak rázni!
2020. aug. 29. 08:52
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/24 A kérdező kommentje:
A vodafone fenyegetőzött az IMEI tiltással de ha le tiltja most az sem baj mer jelenleg nem működik a telefon. A Huawei.-nél is voltam ők elutasították a termék felelősségüket.
2020. aug. 29. 08:56
 7/24 anonim ***** válasza:
Megfogod a telefont, a garancia papírt és elviszed, elküldöd egy Huawei hivatalos szervizbe. Ha jól tudom, postázni is lehet.
2020. aug. 29. 08:57
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/24 A kérdező kommentje:

Nyilvántartásunk szerint a panaszban érintett xxxxxxxxxxxxx IMEI számú készülékhez tartozó Adásvételi szerződést, valamint

a készülékhez tartozó egyedi Előfizetői szerződést cégünk nem Önnel kötötte meg. Ön, és a Vodafone között az érintett IMEI

számú készülékhez, és annak hívószámhoz tartozóan előfizetői/szerződésesjogviszony nem áll fenn.

A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV.törvény (továbbiakban, Fgytv.) alapján:

„28. § (4) Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.

(5) Ha a kérelem nem felel meg a (2)-(4) bekezdésben foglaltaknak, a békéltető testület elnöke a hiány

megjelölésével - a kérelem beérkezésétől számított tizenöt napon belül -pótlásra hívja fel a kérelmezőt.

(...)

29/B. § A felek meghatalmazott útján is eljárhatnak. Meghatalmazott lehet bármely természetes vagy jogi személy,

illetve jogi személyiséggel nem rendelkező szervezet.”


Ez a vodafone írásos válasza.

2020. aug. 29. 08:58
 9/24 anonim ***** válasza:

Ez mekkora hülyeség... Na, ezért rühellem a vodafone-t, már régóta.

Én a szüleim nevére tudtam kihozni az iPhone-om, mert még csak idén töltöm a 18-at. A telefon időközben meghibásodott, és tudtam magam intézni a garanciáztatást. Még a garancialevelet, szerződést, vagy bármilyen iratot sem kellett csatolnom hozzá, elegendő volt, hogy mit ír a telefon a jótálláshoz, és cserélték nekem a hibás készüléket a hivatalos márkaszervizben. Mindezt Telekomos előfizetéssel persze.

Szóval ilyen nincs, amivel mentegetőzik a vodaf*s. Jól írja az 5-ös, kb. csak leakarnak rázni ezzel Téged.

2020. aug. 29. 09:22
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/24 A kérdező kommentje:
A gond hogy végig jártam mindent már csak a bíróság maradt hátra de az egy vagyon és kb 5 év múlva igazat adnak. Hol van itt a fogyasztóvédelem ha ezt simán meg lehet tenni?
2020. aug. 29. 09:26
1 2 3

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!