Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Megéri iPhone-t venni, vagy...

Megéri iPhone-t venni, vagy maradjak az androidnál? Iphone Xs vagy Galaxy S20?

Figyelt kérdés
Eléggé kezdő vagyok okostelefonok térén, ezért kérném segítségeteket. Jelenleg egy alsó kategóriás Samsungot használok, ami nagyon lassú, így szeretném lecserélni egy jobb telefonra. Munkám miatt lenne szükségem egy jobb telefonra, mivel egyre több mindent kell okostelefonon intéznem. Úgy alakult, hogy megengedhetek magamnak egy drágább telefont idén, a Samsung galaxy S20-at és az iPhone Xs-t néztem ki. Szerintetek maradjak az androidnál, amit már ismerek, vagy érdemes lenne az Iphone-t megvenni? Akik iPhone-t használnak, elégedettek vele?Kb 3 évre tervezem megvenni, fontos lenne a gyorsaság, könnyen kezelhetőség, a jó kamera, illetve az erős akkumulátor.

2020. szept. 19. 10:21
 1/9 anonim ***** válasza:
100%
Alapvetően androidos vagyok, de ha 3 évre szeretnéd akkor ink. Az iphone lesz a nyerő. A külseje szerintem sokkal inkább visszaadja azt a professzionális érzést, mint az új Samu széria. Szerintem az Apple szoftvere is milliószor jobb, mint a Samsungé és gyorsabb is. Ha esetleg androidot szeretnél, akkor a csúcskategóriában a Mi 10 5g-t ajánlanám, kívűl-belül flagship, gyönyörűszép, a szoftver pedig sztem sok jó dolgot átvett az IOS-től
2020. szept. 19. 10:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/9 anonim ***** válasza:
100%
Hát 2-3 évig az androidos telefon is bírja, de ha nem akarsz takarító programokkal szenvedni, gyári beállításokat nyomogatni, akkor az iphone-t válaszd :)
2020. szept. 19. 11:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/9 anonim ***** válasza:
100%

2009 óta csak iPhoneonom van, droidom sosem volt, úgyhogy nincs összehasonlításai alapom.

Egy iPhoneonnal volt gondolm, az 5-ös akkumulátora gyári hibás volt. Azon kívül soha semmi gondom nem volt. én csak ajánlani tudom!