Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért kaptam ezt az üzenetet...

Miért kaptam ezt az üzenetet a vodafone-tól?

Figyelt kérdés

Tisztelt Ügyfelünk! Sikeres befizetését köszönjük. Számlafizető azonosító: (ezt nem írom ki). Befizetés összege: 3000.00 Ft. Befizetés után nyitott egyenlege: -4784.00 Ft. Befizetés után a lejárt tartozások összege: -3000.00 Ft. Üdvözlettel: Vodafone


Ezt arról a számról kaptam ami arról értesít ha a kártyámat feltöltöttem.

Próbáltam az ügyfélszolgálatot hívni, de minden munkatársuk foglalt.


2021. júl. 31. 20:34
 1/8 anonim ***** válasza:
100%

Valaki a te kártyádra töltött fel pénzt.

- Vagy elírta a számot

- Vagy a rendszer tette rossz helyre a mostani káoszban....

2021. júl. 31. 20:47
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 A kérdező kommentje:
akkor nincs semmi gond? Vagy érdemes hívni az ügyfélszolgálatot és megkérdezni őket is?
2021. júl. 31. 20:54
 3/8 anonim ***** válasza:
100%

Mindenképpen érdemes lenne megkérdezni az ügyfélszolgálatot, viszont mivel (elvileg) most ért véget az átállás egy új rendszerre, valószínűleg nagyon-nagyon leterheltek. Egyébként lehet, hogy te is az átállással kapcsolatban kaptál hibás értesítést és holnap küldenek egy újat, hogy "bocs, hagyd figyelmen kívül, amit tegnap kaptál!".


Én azt javasolnám, hogy írj az ügyfélszolgálatnak, arra is fognak válaszolni előbb-utóbb, és mivel a probléma nem sürgős, nem érdemes félórákat a telefonon lógnod.

2021. júl. 31. 21:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/8 anonim ***** válasza:
100%

Szia!


Most gondok vannak a Vodafonnál.

2021. júl. 31. 21:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 anonim válasza:
80%
Teljes káosz van a Vodafonnál, most még azt se hidd el, amit kérdeznek.
2021. júl. 31. 21:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/8 Ypszilon1980 ***** válasza:
72%
UPC átállás megy, szerintem elszámolták magukat, még pár napig biztosan káosz lesz, ügyfélszolgálat elérhetetlen, funkciók, app nem működik.
2021. júl. 31. 22:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 anonim ***** válasza:
72%
En is kaptam, a leállás előtt pár nappal tettem pénzt a telora (feltöltőkártyás), az az összeg szerepel ott (-1000ft tartozás). Néztem én is hogy ez most mi, megpróbáltam belépni az appba, hát ott még mindig karbantartást ír... szóval nem tudtam meg mi ez 😅
2021. júl. 31. 23:00
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/8 anonim ***** válasza:

Én is kaptam:

Tisztelt Ügyfelünk! Sikeres befizetését köszönjük. Szàmlafizetö azonosìtò: 2xxxxxx8. Befizetés összege: 2000.00 Ft. Befizetés utàni nyitott egyenlege: -2000.00 Ft. Befizetés utàn a lejàrt tartozàsok összege: -2000.00 Ft. Üdvözlettel: Vodafone

2021. júl. 31. 23:20
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!