Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Hogyan tudnám így aktiválni a...

Hogyan tudnám így aktiválni a Telekomos kártyámat?

Figyelt kérdés

Sziasztok.


A mai napon jött meg a 2db havidíjas sim kártyám.

A papír szerint a Telekom fiókomba belépve megtalalom a dokumentumok között a telefonszámom és ha az meg van akkor hívhatom az x telefonszamot.

N

Na ott kezdődik a probléma, hogy a fiókomba belépve nincs dokumentum, sem rendelési előzmény :/

Azt mondták a telefonba, hogy vagy a csomagoláson vagy a kártya tartó kereten szerepelnie kell a telefonszámnak... Hát egyiken sincs 😅

Írtam a chaten, oda is kell a tefonszam...



2022. febr. 7. 13:23
 1/10 anonim ***** válasza:
Hát ez elég zavaros. Most mi a gondod? Nem tudod a saját számod? *121#
2022. febr. 7. 14:11
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:

Próbáltam a fent említett számot, de mivel a kártya nincs aktiválva, így nincs hálózat :(


Az a probléma, hogy kellene az új kártyáim telefonszáma ahhoz, hogy aktiválni tudjam őket.

Viszont abban a fiókban amin keresztül rendeltem, se dokumentum sem rendelési előzmény nincs.

Így nem tudom az új kártyák telefon számait és nem tudom aktiválni azokat.

A papíron amit a kártyákhoz kaptam csak annyi van írva hogy a Telekom fiókomba lévő dokumentumok között lévő szerződésben vannak a számok és ha azok megvannak akkor hívhatom őket az aktiválás miatt.

Állítólag a SIM kártya tartó tokon rajta kéne lennie, de nincs.

2022. febr. 7. 14:18
 3/10 anonim ***** válasza:
Értem. Csak az nem tiszta, ha havidíjas előfizetésed van akkor azok már eleve aktiválva vannak. Beteszed, beírod a pin kódot és működik.
2022. febr. 7. 14:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:
2022. febr. 7. 14:35
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 A kérdező kommentje:

3/4. ez sajnos nem így van..


4/4, hívtam mind a két telefon számot, de nem jutottam messzire mert kérik a telefonszámokat, hiába mondtam el a problémámat akkor sem fogadnak el telefonszam nélkül semmilyen adatot :(

2022. febr. 7. 15:20
 6/10 anonim ***** válasza:

Bocs kérdező, de elég nehéz elhinni hogy belépsz a fiókodba és semmi adatot nem találsz a sim kártyákról és az előfizetésekről, plusz a hálózatra mindenképp rákapcsolódik a sim még akkor is ha nem aktív. De egyébként:

"Az új előfizetéshez biztosított SIM-kártyát az átvételt igazoló összesítő bizonylat visszaérkezését követően AUTOMATIKUSAN aktiváljuk"

2022. febr. 7. 15:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 A kérdező kommentje:

Pedig nem volt semmi.

A chaten tudtak végül segíteni és elnézést kértek!

Egyébként hiába mondod, hogy csatlakozik a hálózathoz : a telefonom csak segelyhivast engedett.

Az automatikus aktiválás meg 8 nap is lehet, de végül megoldodott.

2022. febr. 7. 18:05
 8/10 anonim ***** válasza:
az hogy hogyan maradjon a te titkod
2022. febr. 7. 21:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 anonim ***** válasza:
Nos. Ezeket a kártyákat valóban aktiválni kell, beazonosítás pedig nem telefonszám, hanem a 89-es azonosítót kell bediktálni. Ezt ügyintézők általában tudják. Elnézésed kérem a nevükben!
2022. febr. 7. 21:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 10/10 A kérdező kommentje:

Most amúgy tok hülyén érzem magam, mert a gyakorlatban nem boldogultam egy rohadt kártya aktiválással.

Legalabb 5 különböző emberrel beszéltem a problémám kapcsán, de végül az utolsó ugyintezo a chaten segített.

2022. febr. 7. 22:09

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!