Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Mobiltelefon-rendelés: GLS...

Mobiltelefon-rendelés: GLS csomagponton is lehet jegyzőkönyvezni és ellenőrizni a csomag tartalmát?

Figyelt kérdés

Mobiltelefon-rendelés esetén ha a webshop kifejezetten, nagybetűvel írja, hogy "A CSOMAG TARTALMÁT FUTÁR JELENLÉTÉBEN SZÜKSÉGES ELLENŐRIZNI" és probléma esetén jegyzőkönyvet felvenni, utólagos reklamációt nem fogad el, ez csomagponton is megtehető?

Ha valaki nem a saját lakcímére, hanem GLS csomagpontra rendelte az adott csomagot.

Jó megnyugtatnia magát az embernek azzal hogy "áá biztosan nem lesz probléma", "nem szokott probléma lenni a csomag tartalmával" de jó tudni mit lehet tenni ha mégis.



2022. márc. 20. 11:24
1 2
 1/11 anonim ***** válasza:

Alapesetben a szállítók, futárok csak azt kötelesek megengedni és jegyzőkönyvezni ha a csomagolás sérült.

Addig nem nyithatod ki a csomagot, amíg a csomagolás sértetlensége esetén nem írod alá az átvételt.

Akkor ő viszont már megy a dolgára.

Ha sérült, jegyzőkönyvet lehet felvetetni.

Hogy mit tartalom ellenőrzés alatt nem tudom.

Mobilt kibontod, összerakod, beüzemeled, ellenőrzöd funkcióit?

2022. márc. 20. 11:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/11 anonim ***** válasza:
A csomagponton ott lévő emberke felel az átadásért. Ha valami gond van, akkor neki kell jelezned.
2022. márc. 20. 15:38
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/11 anonim ***** válasza:
GLS nem köteles erre, csak abban az esetben ha serült a csomag
2022. márc. 20. 17:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/11 anonim ***** válasza:

Ez azert erdekes, mert a futarnak nem kotelessege megvarni a kibontast (es nem is fogja). Semmi koze ahhoz, hogy mi van a csomagban, azt neked kell lemeccselni a webshoppal, ha esetleg nem azt kaptad, amit rendeltel.

Ha a maga a csomag serult kivulrol, az mar mas, akkor az van, amit az egyes irt, jegyzokonyv es stb.

2022. márc. 20. 20:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/11 A kérdező kommentje:
Nagyon közlik hogy ha futár előtt nincs a csomag tartalma ellenőrizve és jegyzőkönyvezve, utólagos reklamációt nem fogadnak el.
2022. márc. 22. 06:08
 6/11 anonim ***** válasza:
100%
Tokmindegy mit mondanak, ha nem igy van.. akkor vegyel mashol ilyen egyszeru
2022. márc. 22. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/11 anonim ***** válasza:
Nem tudom milyen kamu oldal ez, de innen nem rendelnek.
2022. márc. 22. 13:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/11 A kérdező kommentje:

Árukereső megbízható boltjai közt szerepel, egyébként régebben én már több oldal esetén is találkoztam ezzel a kitétellel, hogy ha futár jelenlétében nincs jegyzőkönyvezés és csomag tartalmának ellenőrzése elmarad, utólagos reklamációt nem fogadnak el.

E kitétel miatt már kamunak minősíted az oldalt?

2022. márc. 22. 17:36
 9/11 A kérdező kommentje:

Hopsz, teljesen más jellegű terméket kínáló webshop "szállítás" menüpontja alatt mit találok éppen most:

"Kérjük, a csomagot és tartalmát kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni. Amennyiben a csomagon vagy tartalmában sérülést észlel, kérje jegyzőkönyv felvételét a futártól, és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!"

2022. márc. 22. 18:06
 10/11 anonim ***** válasza:

Jo hat akkor majd megoldod, ahogy akarod.

Nekem ez meg mindig furcsa, mert a futar nem fogja megvarni a bontogatast, soha nem is talalkoztam meg ilyen feltetellel sem, pedig en csak netrol rendelek, boltban nem is vasarolok soha.

2022. márc. 22. 18:08
Hasznos számodra ez a válasz?
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!