Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Deaktivált SIM kártyát miért...

Deaktivált SIM kártyát miért nem lehet újra aktívvá tenni? Többi lent

Figyelt kérdés

Hagyományos telefonnal rendelkezem, és valamit félreérthettem a 3G kivezetésével kapcsolatban, mert kinéztem magamnak egy olyan hagyományos telefont, ami alkalmas a 4G-re is. Kértem egy kártyacserét a szolgáltatómtól a telefonszámom megtartásával. Mivel nekem a legnagyobb SIM kártya van benne. Ellenben, amit venni szerettem volna, abba az ff4-es kártya való. Fel is hívtak telefonon, elmondtam amit itt leírtam, valamint, hogy kitörhető kártyát kérek, hagyományos telefonhoz. Az ügyintéző elmondta, hogyha csak telefonálásra és sms fogadására használom, -online banki tranzakcióknál pl.-, akkor nem kell cserélni a telefonom. Mondtam neki, hogy akkor köszönöm, és nincs szükségem kártyacserére, de rábeszélt, hogy hát már felvette az adataim, meg hátha később meggondolom magam,stb. Ki is küldték, csakhogy egy QR kódos kártyát.

Kölcsön telefonról felhívtam az ügyfélszolgálatot, ahol azt válaszolták, hogy tegyek panaszt. Mondtam nem panaszt szeretnék tenni, hanem hogy az eredeti kérésem szerint kártyát kapjam meg. Ó, hát az egyszerű, menjek be egy üzletükbe, és ott intézik. Mikor közöltem, hogy szklerózisom van, nem tudok bemenni, csak meghatalmazással beküldeni valakit, azt mondta a hölgy, hogy azt nem lehet. Kérdeztem, hogy esetleg vissza lehet fordítani a deaktiválást? Nem, azt sem, és tegyek panaszt...aztán a végén kinyögte, hogy kérjek újra kártyacserét. Ez megtörtént a múlt hét csütörtökén, azóta sehol semmi. Minden ügyem online intézem, befizetéseket, vásárlást, de most semmit nem tudok, mert a bankomnál az eredeti szám van megadva.

Tényleg nem lehet visszacsinálni a szolgáltatónál a deaktiválást?



2022. ápr. 4. 21:40
1 2
 1/14 anonim ***** válasza:
100%
Ismételten jelezd a panaszod a szolgáltató felé.
2022. ápr. 4. 22:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/14 A kérdező kommentje:

Már jeleztem, csak azt nem tudom, hogy meddig érdemes ezt így folytatni.

De továbbra is az a kérdésem, hogy igaz az, hogy nem tudják aktiválni? Mert mondjuk később kiadják másnak ugyanazt a telefonszámot, akkor valahogy csak van erre megoldás.

Tudom hogy az lenne a legexszerűbb, ha vásároltatnék valakivel egy új kártyát, de akkor az nem az én nevemen lenne, másrészt meg nem tudok bemenni a bankba, hogy megváltoztassam a telefonos elérhetőségem. Ahhoz is személyesen kell megjelenni.

2022. ápr. 4. 22:44
 3/14 A kérdező kommentje:
*legegyszerűbb
2022. ápr. 4. 22:45
 4/14 anonim ***** válasza:
55%

Melyik szolgáltató?

Ha panaszt teszel azt 30 nap mire kivizsgálják, és talán a végén elintézik neked valahogy, nem értem miért tanácsolt panaszt bárki is neked, hacsak nem verted nagyon az asztalt? De szerintem egy alaposabb telefonos ügyintéző le tudná neked zongorázni valahogy a cserét, már csak a betegségedre való tekintettel. De hidd el, nagyon sok csapdától kíméled meg magad ha meg tudod tenni az üzletben a cserét, mert az kb 10 percet igényel, a kiküldés, szám átvezetés stb rengeteg helyen elakadhat és sok időbe telhet.

Ha jól értem annyi a lényeg hogy e-simet kaptál a hagyományos sim helyett, ez tök gyakori sajnos.

2022. ápr. 4. 23:01
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/14 A kérdező kommentje:

Amelyik mostanában úgy reklámozza magát, hogy kiegyensúlyozott lesz az életed velük. Nem vertem az asztalt, hanem csak elmondtam normális hangnemben, hogy mi a gond. Hozzáteszem, mióta létezik itthon mobilszolgáltatás, azóta vagyok az ügyfelük.

Igen jól érted, e-simet kaptam. De amikor kértem, világosan elmondtam, hogy hagyományos a telefonom, és kitörhető kártyát kérek.

Az a legnagyobb baj, hogy a számláim mindig online fizetem, és 7-éig kell a gázt.

Nekik már telefonáltam az említett telefonról, kapok csekket, azt majd feladják, és nem érdekes állítólag, ha nem ér be időben a csekk. Az áramot csoportos beszedéssel fizetem, a víz és net meg szintén online felületen.

Tudom, hogy jobb lenne az üzletben megoldani, de mint írtam nem tudok elmenni itthonról, mert szklerózisom van.

Hát kiegyensúlyozottan próbálok majd hozzáállni.

2022. ápr. 4. 23:10
 6/14 A kérdező kommentje:
És köszönöm a válaszokat, ment a zöld gomb.:)
2022. ápr. 4. 23:16
 7/14 anonim ***** válasza:

MIért deaktiválták? A SZÁMOT? A szolgáltatást? Nem kellett volna nekik. Ha tényleg megtörtént, akkor komoly hibát vétett az ügyintéző!

A régi kártyáddal nem próbáltál meg telefonálni? Hátha nem deaktiválták...

Amikor kész új kártyát, akkor küldenek egy kártyát ami nincs aktiválva. Tehát a régi kártyával lehet még telefonálni, mert sem a régi kártya, sem a szolgáltatás nincs deaktiválva.

Ez a kártya csere úgy kellene hogy működjön, hogy amikor megjön a kártya, akkor van hozzá egy telefonszám amit felhívsz (akár a régi kártyáról!) és ott aktiválják az új kártyát. Ezzel együtt deaktiválódik a régi kártya. Amig a két kártyát felcseréled a készülékben és újra bekapcsolod a telefon addigra át is fut a rendszeren a dolog és az új kártya már él is és feljelentkezik vele a telefon a hálózatra.

Mindeközben a szolgáltatásod aktív marad, a számod nem veszíted el egy pillanatra sem!!

Szóval én azt mondom, hogy ha kikapcsolták a számodat, akkor verd az asztalt, mert nagyon elcseszte az ügyfeles néni/bácsi.

Kéne velük ordítozni kicsit és kihasználni a helyzetedet is.

2022. ápr. 4. 23:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/14 A kérdező kommentje:

A kártyát, mivel kértem, hogy a számom megmaradjon.

Amikor legelőször beszéltem az ügyintézővel, ő azt mondta, hogy a telefonom kijelzi majd, hogy deaktivlódott a kártya, akkor tegyem bele az újat. Tehát akkor értette, hogy fizikailag létező kártyát kértem, mert mi mást lehetne beletenni a telefonba.

Ahogy megérkezett a kártya, rá fél órával villant az üzenet, hogy ez a kártya deaktiválásra került. (Feltöltőkártyás a telefonom)

Egyébként most hívtam őket, 0-24 az ügyfélszolgálatuk, és ezúttal a műszaki segítséget kértem, és ott is azt mondták, hogy kb. 30 nap az ügyintézési határidő, de sokkal hamarabb szokták intézni.

De nem lehet hívni a számom jelenleg, kipróbáltuk.

Köszönöm a tanácsot, valamivel keményebben beszéltem most az ügyintézővel, és elmondtam, hogy van ugye intelligens mosópor, okostelefon, okos lakás, okos porszívó, csak okos ügyintézés nincs.

És a XXI. században élünk.

Halálosan nyugodt hangnemben újra közölte, hogy sajnos ő nem tud mit tenni, 30 nap az ügyintézési határidő, legyek türelemmel.

Azt hiszem hogy kénytelen leszek egy közjegyzői meghatalmazást íratni, annak a számára, aki intézi "külvilági" dolgaim, és akkor eljárhat a nevemben. A közjegyző kijön házhoz, csak ugye ez sem lesz egy olcsó mulatság, már kérdeztem.

2022. ápr. 4. 23:54
 9/14 A kérdező kommentje:

Ha még érdekel valakit a téma, vagy valakinek hasonló gondja lesz, leírom, hogy ma is hívtam őket.

Elmondták a szokásos 30 napos ügyintézési határidőt, és rákérdeztem, hogy hogyan kell aktiválnom majd a kártyát.

Szóval, ha meghozzák, tegyem be a telefonomba, és kész. Majd amikor ők megkapják a postától a papírokat, akkor aktiválják nekem, és lehet, hogy újra kell indítani a telefont. Az 1-2 nap.

Ha ezek azok a lehetőségek, amiket a kiegyensúlyozott élethez ajánlanak, akkor talán meg kell nézzem, mit jelent az a szó, hogy kiegyensúlyozott.

2022. ápr. 5. 21:52
 10/14 A kérdező kommentje:

Eh, kicsit ideges vagyok.

Szóval az 1-2 nap, mire a postától megkapják a papírokat.

2022. ápr. 5. 21:54
1 2

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!