Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem tudok belépni a...

Miért nem tudok belépni a MyVodafone applikációba?

Figyelt kérdés
2 előfizetés van a nevemen és ugyan az az email cím, ezért nem enged belépni. Mit tudok ilyenkor csinálni?

2022. ápr. 27. 18:59
 1/10 anonim ***** válasza:
51%
pl felhívni a vodafone-t
2022. ápr. 27. 19:05
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 A kérdező kommentje:
Pl, 26x hívtam őket :)
2022. ápr. 27. 19:33
 3/10 anonim ***** válasza:

És pl mit mondtak??

Mi ilyenkor a teendő??

2022. ápr. 27. 19:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 A kérdező kommentje:
Nem vették fel, esetleg azért tettem fel a kérdést?
2022. ápr. 27. 19:48
 5/10 anonim ***** válasza:
100%

Erre pedig az ő válaszuk kéne.

Úgy kaki az az aplikáció és az egész rendszer ahogy van. Nekem semmi ilyen bonyolultabb dolgom nincs, mégis fél évig nem tudtam belépni sehogy. Nekem szerencsémre nem a fő szolgáltatóm, csak van egy olyan feltőltős kártyám is.

A helyedben gondolkoznék egy szolgáltató váltáson is, ha ennyire fontos nekik az ügyfél.

2022. ápr. 27. 19:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/10 anonim ***** válasza:
51%

"Nem vették fel, esetleg azért tettem fel a kérdést?"

És azt gondoltad, ha ide írsz, akkor majd felveszik a telefont?

[link]

2022. ápr. 27. 20:34
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/10 anonim ***** válasza:
100%

Mert egy kalap fos, azért. Nem nézted az értékelését Play Store-ban?

[link]


Én már nem egyszer jeleztem a problémát a Facebook oldalukon is, de nyilvánvalóan annak sem lett semmi eredménye. Én két hete nem tudok belépni az appba, szerencsére van másik SIM a telómban, arról tudok hívni.

Nem tudom, mit csinálnak a Vodánál. Amióta kijött az új alkalmazás (több, mint egy éve), azóta gyakorlatilag használhatatlan. Sok esetben nem lehet belépni, a különböző opciókat nem írja jóvá, banális megjelenítési hibák vannak benne... egyszerűen elképesztő, hogy egy ekkora cég nem tud normálisan megcsinálni egy ilyen appot.

2022. ápr. 28. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 8/10 anonim ***** válasza:
100%
u.i.: én hamarosan átmegyek a Yettelhez, ezekkel nem szarakodok tovább.
2022. ápr. 28. 08:49
Hasznos számodra ez a válasz?
 9/10 A kérdező kommentje:

Kedves #6-os!


KETTŐ darab levelet küldtem nekik 1 hónap alatt. Vajon hány választ kaptam rá?

Egyet találhatsz és jár a keksz, ha kitaláltad!

2022. ápr. 30. 13:01
 10/10 anonim ***** válasza:

Október óta nem tudok belépni, azt irja nincs szolgáltatás. Bementem, de ott nem tudnak segiteni, irjak a központnak. Irtam, 2,5 hónappal később kaptam választ (amire törvény szerint 30 nap van), hogy ők nem tapasztalják a hibát, nem tudnak mit tenni. Ismét bementem, de ők nem tudnak segiteni, itt nagyobb hiba van.

Csak feltöltőkártyám van, de már noincs rajta net sem, mert az eddigi ismétlődő nem ismétlődik vmiért, bekapcsolni újat meg persze nem tudok, mert nem tudok belépni.


Bementem telekomba, vette uj sim kártyát, minden működik, vége az idegeskedésnek. Viber meg automatikusan szétküldte az új számom. Soha többet vodafone

2022. máj. 1. 12:26
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!