Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Új telefon csengetési hiba?

Új telefon csengetési hiba?

Figyelt kérdés

Xiomi redmi note 11 pro +5G okos készüléket vettem, a következő gond az hogy bele raktam a Telekomos Sim kártyát és nem tudok hívni, de engem sem tudnak hívni!

-Ha engem hívnak az operátor annyit mond (a hivot fél nem kapcsolható).

-Ha én próbálok másokat vagy valakiket hívni elindítja a hívást de nem hallani hogy cseng, de az operátor se kapcsolódik be,egyszerűen semmi reakció nincs!

-Mobil internet működik, SMS-eket megkapom!


2022. júl. 14. 22:29
 1/5 anonim ***** válasza:
a belállítások menű sim kártyák és hálózatok almenüben kattints az adott simre és ott a preferált hálózattipusok alatt állítsd át 5G-ről 4G-re.
2022. júl. 14. 23:12
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:
nem folyamatos a lefedettség az adott frekin.
2022. júl. 14. 23:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 A kérdező kommentje:
Átállítottam így sem tudok hívni! :(
2022. júl. 14. 23:17
 4/5 anonim ***** válasza:
Ha van benne VoWiFi (Voice over Wi-Fi) opció, és a problémás helyen van wifi, akkor kapcsold be ezt. Ez segít, ha mobilhálózati lefedettségi probléma van az adott helyen, mert a telefonközponthoz a mobiltornyok helyett a wifin keresztül interneten kapcsolódik, ha alacsony a térerő.
2022. júl. 15. 06:08
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:
Nem találom ezt az opciót! De ez nem a legjobb megoldás mondjuk egy nyílt terepen tartózkodom ott nem müködik!
2022. júl. 15. 11:56

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!