Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Miért nem működik az Apple ID-m?

Miért nem működik az Apple ID-m?

Figyelt kérdés

Amikor alkalmazásokat próbálok letölteni az App Storeból, hibát jelez („Your account has been

disabled in the App Store and iTunes.”). Újraindítottam már a telefont, frissítettem, változtattam ID jelszót, kijelentkeztem és vissza az ID-ből stb., de egyik sem segített a helyzeten. Van esetleg bármi ötletetek, hogyan lehetne ezen javítani, vagy esetleg jártatok már hasonlóan? Ha igen, hogyan oldottátok meg a dolgot?



2023. okt. 16. 00:17
 1/3 anonim ***** válasza:
Írj a támogatásnak, a fiókod lett felfüggesztve
2023. okt. 16. 00:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 anonim ***** válasza:

[link]


Apple Ügyfélszolgálat: 06 80 983 435

2023. okt. 16. 08:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/3 A kérdező kommentje:
Úristen, köszönöm a linket 2. válaszoló! Sikerült!! 😭😭
2023. okt. 17. 13:17

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!