Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Telenor klikk szolgáltatásról...

Telenor klikk szolgáltatásról lenne pár kérdésem?

Figyelt kérdés
(kártyás vagyok)Aktiváltam pár napja a telenor klikk szolgáltatást.Aza kérdésem van hogy a negyedik hónapban amikor fizetni kell akkor a kártya egyenlelegemből vonják le a pénzt?Tehát semmilyen számlát nem küldenek?És ha le szeretném mondani a harmadik hónap után arra hol van lehetőség?
2011. ápr. 9. 18:26
 1/4 anonim ***** válasza:
Mielőtt lejár a harmadik hónap, telefonálsz az ügyfélszolgálatra és lemondod a net csomagot
2011. ápr. 9. 23:26
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 anonim válasza:
az pénzbe kerül? ha három hónap után le van mondva?
2011. ápr. 24. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/4 anonim ***** válasza:
Ahogy átléped a hónapfordulót, már számláznak. Ha akkor mondod le, csak a következő számlázási ciklusnál állítják le.
2011. ápr. 24. 17:31
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 A kérdező kommentje:
Én bementem és ott beállítják hogy 3 hónap után leálljon a szolgáltatás és akkor nem kel fizetni :)de annak kell bemenni akinek a nevén van a telefon mert kell személyigazolvány meg minden..de ha a második hónap elején lemondod(telefonon) akkor nem kell
2011. ápr. 24. 18:59

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!