Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Samsung s5260-nál (star 2)...

Samsung s5260-nál (star 2) mindig kiírja hogy a memória megtelt, töröljön valamit. Hogy javítsam meg?

Figyelt kérdés

Ezt általában akkor írja ki,mikor az üzenetekbe belemegyek,arra hivatkozva, hogy nem tud sms-t fogadni. Kiríja az operaminin és be se hagy lépni, és sok más opciónál is így van.Én letöröltem mindent, kivettem az aksit majd visszaraktam,de semmit s javult. Mit tegyek vele?


ui.: 1,140 KB-t ítél meg szabad helynek a 118,512 KB-ból. Semmi nincs rajta az alapokon kívül! :S:S:S


2011. aug. 24. 13:32
 1/3 anonim ***** válasza:
100%
Pedig ebbe sajnos valami baj van...Vidd el egy szevízbe és kérj rá egy ingyenes szoftverfrissitést!De mielőtt ezt megtennéd nézd meg a játékaidat,programjaidat!Mert bizpny azok is rengeteg helyet foglalnak!Amugy nekem is volt ilyen telóm és a BEÁLITÁSOKNÁL a MEMÓRIA ADATOKNÁL be kell lépned a KÖZÖSS MEMÓRIÁBA,és ott láthatod szépen,szétszedve hogy hol mennyi adatod van:)Remélem segíthettem:)
2011. aug. 24. 13:41
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
elmentem samsung szervízbe és ott letöröltek róla mindent-névjegyektől kezdve xd. mostmár jó lett :D És köszi a választ
2011. aug. 24. 19:52
 3/3 anonim ***** válasza:
Az a baj hogy a gyártó eleve sok olyan dolgot rátesz a telefonra,/csengőhang,képek,alkalmazások/,amit nem is biztos hogy használni szeretnék,de zárolva van és ezért a törlése lehetetlen,legalábbis számomra. Én már egyszer visszavittem a telefonokat/2db van belőle, az egyik a feleségemé/,amikor elhoztam jobb lett,de 3nap múlva újra kezdte. Nekem össz-vissz,1db csengőhang,1db háttérkép,és 2db widget van a telefon memóriájába,ez is csak azért,mert ha beállítom őket használatra,akkor automatikusan bemásolja a kártyáról. Ehhez pedig kevés az a 30 megácska. 5 hete vagyok tulajdonosa,de abból 2hetet a szervizben pihent,és a héten megint vissza viszem mind a kettőt. Ha megint nem lesz jó,akkor cserét kérek,és ha azzal is baj van,akkor elállok a szerződéstől. Még annyi hogy először volt egy másik hibaüzenet is:kevés az erőforrás.Na ez a szerviz óta viszont még nem jött elő,és azzal is tudtak valamit csinálni,hogy fülhallgatóval való zenehallgatás közben,ne hívjon már fel senkit. Az az érzésem hogy erre nem lett volna szabad ugyanazt a márka nevet ráírni mint egy Omniára. Én leírtam a saját esetem,te mérlegeled hogy mit tudsz belőle használni,csak csendben tanácsolom:VIDD TE IS VISSZA
2012. jan. 30. 22:42
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!