Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Ez mit jelent, és miért van?

Ez mit jelent, és miért van?

Figyelt kérdés

Feltöltőkártyás vagyok a Vodafone-nál. Amikor augusztus 29-én új telefont vettem, meg lett csinálva valami szolgáltatás, hogy egy hónapig ingyen használhatom a netet, 50 MB adatforgalom után forgalomlassítás van. eddig működött rendesen a net, használtam. ma délután kaptam egy SMS-t az ügyfélszolgálattól, miszerint: "internet forgalma meghaladta a(z) 92160 KB-ot." még használtam ezután a netet, nem volt semmi gond, majd néhány óra múlva kaptam egy másik SMS-t, ami így szólt: " internet forgalma meghaladta a(z) 102400 KB-ot. Internet szolgáltatását kikapcsoltuk."

az lenne a kérdésem, hogy most akkor túlléptem a megengedett forgalmat, és ezért kikapcsolták a netet? ezt szabadott nekik? és hova fordulhatok ezzel?

A készülék egy Samsung Galaxy Mini, és amióta megvan, meg net van rajta, (mert az nem működött az első nap, egy Vodafone üzletbe kellett elmennem ahol beállították hogy működjön, de nem tudom mit csináltak vele), végig ott volt az a kis ikon, hogy két nyíl, egyik fölfelé másik lefelé mutat, néha villog és ott van a felirat rajta hogy HSDPA/3G

ja és 15/L vagyok, úgyhogy légyszi ne nagyon számítógép nyelven válaszoljatok, hogy értsem! köszönöm szépen!


2011. szept. 6. 18:27
 1/6 anonim ***** válasza:
Szerintem téged átbasztak. Menj be Vodához reklamálni vagy telefonálj.
2011. szept. 6. 18:32
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:
ja, és azt nem mondtam, hogy akitől vettük a telefont (szabályosan, üzletben meg stb) ismerősünk, ott dolgozik a vodafonenál
2011. szept. 6. 18:34
 3/6 anonim ***** válasza:
37%

A két nyíl az az aktív netkapcsolatot jelenti. Vagyis, hogy épp használja a netet a teló. De ne aggódj ez egy természetes jelenség androidnál (sokan megfeledkeznek erről, meg nem is néznek utána, hogy mi is az az android). A HSDPA meg a 3G pedig hálózatok amin keresztül zajlik az adatforgalom. Ha nem használod a netet akkor érdemes átváltani 2G hálózatra az aksi kímélése miatt. Így nem merül le olyan hamar.

Akkor az adatforgalom túllépést viszont nem értem. Nézd meg a szerződést hátha van valami apróbetűs rész ami feljogosítja őket, hogy 100MB után kikapcsolják a szolgáltatást (mert ez az 102400 kB az annyi). Ha van benne ilyen akkor nem tudsz tenni semmit. Ha nincs akkor viszont hívd fel az ügyfélszolgálatot vagy menj be egy vodafone üzletbe és ott kérj magyarázatot a dolgokra. Nem valószínű, hogy erre járna egy vodafone dolgozó aki el tudná mondani miért van ez.

2011. szept. 6. 18:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 A kérdező kommentje:
köszönöm szépen a választ, akkor holnap elmegyek majd egy üzletbe és megkérdezem. tudtam, hogy mi a HSDPA és a 3G, csak gondoltam ugye az az adatforgalom, és ezért lett ennyi, nem?
2011. szept. 6. 18:45
 5/6 anonim ***** válasza:
21%
GPRS-en meg EDGE-n is le lehet forgalmazni ennyit. Szóval nem attól lett ennyi. Hanem attól, hogy sokat ment a net vagy épp amikor ment is akkor is olyan oldalakat néztél ami nagy adatforgalommal járnak.
2011. szept. 6. 21:15
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim válasza:
Szia! Ilyen SMS-t akkor küldünk, ha felhasználod a MobilWeb Hobbi szolgáltatás által biztosított 100 MB-ot. Ilyenkor kikapcsoljuk a szolgáltatást, ha nincs elegendő egyenleg a kártyádon ahhoz, hogy meg tudjuk hosszabbítani. Feltöltést követően, 1000 forintos havidíjért aktiválhatod ismét az opciót. További részleteket itt találsz: [link]
2011. szept. 7. 14:40
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!