Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Garancia a fülhallgatóra is...

Garancia a fülhallgatóra is jó? (többi lent)

Figyelt kérdés

T-mobile-nál vettem egy telefont 1 év garanciával, és a fülhallgató nem az én hibámból meg van sérülve (garancia még jó). Ilyenkor, ha elmegyek egy t-mobile szervizbe a fülhallgatót is javítják, vagy lecserélik és jó rá a garancia, vagy nem foglalkoznak vele?


(Mellesleg ez a mobil annyira sz@r, hogy már ötödszörre megyek e miatt a mobil miatt a t-mobilhoz szervizbe, és már rohadtul unom, és nem egy olcsó telefon)


2011. nov. 3. 15:59
 1/8 Furjadék* ***** válasza:

Csak nem sony(ericsson)?:)

Amúgy nemjár a kiegészítőkre garancia, én úgytudom.Nemcsak T-nél, de sehol(még Apple-nél sem, pedig náluk igazán jó a garanciális dolog).

2011. nov. 3. 17:30
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/8 anonim ***** válasza:
1 év teljes körű (tehát a tartozékokra is vonatkozik) és 1 év készülik garanciát adnak minden telefonhoz. Szóval igen, bár attól függ mit értesz az alatt, hogy nem a te hibádból.
2011. nov. 3. 17:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/8 A kérdező kommentje:
egyáltalán nem az én hibámból, egyszerűen olyan rossz konstrukció, hogy a fülhallgató végénél (amit be kell dugni) a műanyagborítás kettévált és látszanak az alatta lévő kábelek, kész röhej nemhogy az, hogy külön darabokból van összerakva a borítás, hanem, hogy nem is volt ragasztva simán össze volt szorítva és 3 hónap alatt szétvált magától... Köszönöm a válaszokat csak az a baj, hogy két válaszoló mást állít ezért ugyanott tartok, de kösz, hasznosak voltak, megpróbálom a t-mobile információs vonalat elérni.
2011. nov. 3. 18:37
 4/8 anonim ***** válasza:
Milyen telefonod van?
2011. nov. 3. 18:45
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/8 A kérdező kommentje:
lg gt540 optimus
2011. nov. 3. 21:04
 6/8 anonim ***** válasza:

Erre 2 év teljes körű garanciát ad, de nem tudom, hogy ez bele tartozik e a garanciába, majd ott megmondják.

[link]

2011. nov. 3. 21:19
Hasznos számodra ez a válasz?
 7/8 A kérdező kommentje:

Utána néztem és azt találtam a t-mobile oldalán, hogy van teljeskörű garancia és korlátozott.


Jól szemügyre vettem a jótállási lapot, de ez nem volt így leírva, hogy korlátozott vagy teljeskörű, de az állat rajta:


"termék megnevezése: LGGT540OPTIMUS/SL telefeon+tart., fekete"


Megnevezéshez oda van írva a tartozék, tehát cserélik?

2011. nov. 4. 16:24
 8/8 Chezare75 válasza:
Szia. A kérdésed ugyan elég régi. de mivel nem adtak rá egyértelmű választ, úgy elmondom mi az én személyes tapasztalatom hasonló esetben .A Telekom arra biztatott, hogy vigyem be a tarozékot/jelen esetben a fülhallgatót, ha úgy tetszik headset-et abba az üzletbe ahol vásároltam és kicserélik, ha garancia időn belül van még/. Tudván, hogy gyorsabb az ügy intézése, ha közvetlenül a gyártó szervizébe viszem el, így kihagyva a telekom-ot a procedurából, bevittem a szakszervizbe, ahol 1 órán belül kicserélték a fülhallgatót.Tehát a 12 hónapos garancia kiterjed a tartozékokra is.
2015. szept. 3. 19:02
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!