Kezdőoldal » Elektronikus eszközök » Mobiltelefonok » Melyik telefont ajánlanátok?...

Melyik telefont ajánlanátok? (lent)

Figyelt kérdés

Samsungot vagy esetleg Nokiát szeretnék. A Galaxy-k közül melyiket érdemes venni? A Galaxy mini jó?

Még soha nem volt érintőképernyős mobilom, teljesen kezdő vagyok. Nehéz ezeket kezelni?

netezni nem fogok vele, csak telefonálni, sms-t írni, fényképezni.

Segítsetek!


2011. nov. 21. 08:31
 1/10 anonim ***** válasza:
Mindenképpen Nokiát. Ha 40.000 Ft-ot szánsz rá, akkor Nokia 500, ha 70.000-et akkor N8 ha 170.000-et akkor N9. Válassz, Tisztelt Kérdező! ;-)
2011. nov. 21. 09:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/10 anonim ***** válasza:
Tesóm most vett egy nokiát és az 3.2MP-es képet készít és rettenetes!!
2011. nov. 21. 09:33
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/10 anonim ***** válasza:

Az igazság az, hogy a Nokia mai napig a régi emlékekből él!Mostanában kezd magára találni, de nem az igazi!

a Samsungok ehhez képest elég megbízható és strapabíró készülékek!

A menürendszere az andriodos készülékeknek egész izzasztó fog lenni eleinte, de ha valaki elmagyarázza a lényegét, akkor gond nélkül beleszoksz!

Ha nem fontos okostelefon, akkor inkább nézegess egy Samsung S5230-at például!

Nem nagy durranás, de olcsó és elég jó készülék!Telefonra és sms-re bőven elég!

2011. nov. 21. 09:55
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/10 anonim ***** válasza:

"a Samsungok ehhez képest elég megbízható és strapabíró készülékek!"


Olyannyira ezt tapasztaltam én is, hogy a Galaxy Tab-om egykukába való volt, utána meg vettem egy 15,6-os Samsung laptopot és másnap vihettem is vissza mert az is gyári hibás volt. Tettem mindezt úgy, hogy azelőtt is utáltam a Samsungot és mégis bizalmat szavaztam neki. Bár ne tettem volna...

2011. nov. 21. 10:36
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/10 anonim ***** válasza:

Sajnálom, hogy így jártál!Nekem lassan 5 éve van, de nem betegeges!

Akkor Samsungot sem szabad venni!

Akkor mi marad????

2011. nov. 21. 11:12